Anbefal en weekend/rejseseng???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6.288 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

misslea

Godaften derude!!!

Vi skal i løbet af denne uge have købt en weekend til Wilma!!! Hun skal passes ude for første gange i næste weekend, og derfor skal vi ha' fundet frem til en GOD weekendseng!!!

Og der kommer I erfarne mødre/fædre ind i billedet!!

Kan I anbefale os en god og nem-at-slå-op seng??? Vi regner med at skulle bruge den i mange år, så det må gerne være af god kvalitet!!!

Indsæt gerne billeder eller links!!!

God aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Mor Christa

Heej
Vi bruger denne: http://www.babysam.dk/dream-rejseseng.aspx
Den er super god og rigtig hurtig at slå op (så snart man lige har fattet hvordan man gør hihi.. Men det er der et manus med til ) .. Den er stor når man slår den ud - og lille når man pakker den sammen.. Og meget nem at proppe ind i bilen ;D .. Det eneste problem er så, at der ikke er en GOD madras til - men man kan jo bare ligge bebs på en hynde eller et tyt tæppe eller whatever.. Det plejer vi hvert fald at gøre..
Ellers tager vi madrassen, som hører til hans tremmeseng, med i stedet. Den kan nemlig godt være i sengen

Anmeld

10. juli 2011

GitteC78

Mine forældre har en ganske fin weekend seng fra Jysk. De har tilkøbt en madrasse, som passer til. Han har ligget i sengen i denne wekend og har sovet længe begge dage  Dejligt

Anmeld

10. juli 2011

Bb3031

MissChrista skriver:

Heej
Den er super god og rigtig hurtig at slå op (så snart man lige har fattet hvordan man gør hihi.. Men det er der et manus med til ) .. Den er stor når man slår den ud - og lille når man pakker den sammen.. Og meget nem at proppe ind i bilen ;D .. Det eneste problem er så, at der ikke er en GOD madras til - men man kan jo bare ligge bebs på en hynde eller et tyt tæppe eller whatever.. Det plejer vi hvert fald at gøre..
Ellers tager vi madrassen, som hører til hans tremmeseng, med i stedet. Den kan nemlig godt være i sengen

Vi har samme model til Alexander og kan kun anbefale den

Anmeld

10. juli 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Heej

Den kan jeg også anbefale  Jeg har overtaget den fra min søster  

Anmeld

10. juli 2011

misslea

MissChrista skriver:

Heej

Tusind tak.... den vil jeg lige kigge på!!

Men ja... generelt synes jeg faktisk også, at madresserne i weekendsenge er super dårlige.....!!!!

Anmeld

10. juli 2011

misslea

Peiner skriver:

Vi har samme model til Alexander og kan kun anbefale den

jamen måske  er det sådan én vi skal ud at købe så

kan se, at der er flere, der anbefaler den!!

Anmeld

10. juli 2011

Bb3031

misslea skriver:

jamen måske  er det sådan én vi skal ud at købe så

kan se, at der er flere, der anbefaler den!!

Jeg kikkede længe efter en weekendseng og søgte nettet godt igennem efter en rigtig god en af slagsen. De fleste modeller ligner hinanden rigtig meget af design, mens prisen variere fra billig til dyr.

Her får du rigtig meget seng for pengene

Ens for (næsten) alle weekendseng er en rigtig tynd madras. Man kan købe en tykkere madres til sengen, som kan slåes sammen, så den fylder lidt mindre. Men jeg valgte den fra, da idéen ved en weekendseng, da ville forsvinde. Den skal jo helst fylde så lidt som muligt bag i bilen

Vi har købt en rullemadres (mener jeg det hedder) i str. 70x140 cm i Jysk. Den er ikke så tyk som ønsket, men den giver lige lidt mere til den medfølgende madras.

Alexander har altid sovet godt i weekendsengen

Anmeld

10. juli 2011

misslea

Peiner skriver:

Jeg kikkede længe efter en weekendseng og søgte nettet godt igennem efter en rigtig god en af slagsen. De fleste modeller ligner hinanden rigtig meget af design, mens prisen variere fra billig til dyr.

Her får du rigtig meget seng for pengene

Ens for (næsten) alle weekendseng er en rigtig tynd madras. Man kan købe en tykkere madres til sengen, som kan slåes sammen, så den fylder lidt mindre. Men jeg valgte den fra, da idéen ved en weekendseng, da ville forsvinde. Den skal jo helst fylde så lidt som muligt bag i bilen

Vi har købt en rullemadres (mener jeg det hedder) i str. 70x140 cm i Jysk. Den er ikke så tyk som ønsket, men den giver lige lidt mere til den medfølgende madras.

Alexander har altid sovet godt i weekendsengen

FEDT.... jeg vil da også lige overveje en rullemadres så!!! For ja... hvis man skal til at slæbe en ekstra madras med, så forsvinder idéen li'som lidt... heheh!!!

Anmeld

10. juli 2011

Svenne

Babybjörn! Afsindig dyr, men fuldstændig fantastisk!

Det tager 30 sekunder at slå den ud - og at pakke den sammen igen.

Men det bedste er, at den ingenting fylder og så er den utrolig let. Madrassen er god og det passer lige med, at den foldes udenom sengen, når denne er slået sammen og så er den supernem at putte i tasken.

De skrå ben gør, at den ikke så nemt vælter, som dem der er helt firkantede - når de små begynder at stå op i dem.

Vi er SÅ glade for den! Vi er ofte i sommerhuset, plus at når vi er hos min kærestes forældre sover vi der altid fordi de bor et stykke fra os. Så vi har allerede brugt den meget - og regner da også med, at vi skal bruge den i mange år - og til et barn mere!! Plus at den sikkert kan sælges derefter, da kvaliteten er helt i top!! Alt dette taget i betragtning er 1.750 kr. vel ikke så slemt!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.