Først svamp, og nu mega rød numse????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

ChipChap

Lillemanden fik svamp ved pungen kom hurtigt i behandling og det gik også hurtigt væk men nu på halvandet døgn, er hans numse blevet MEGA MONSTER RØD, der er ikke andet at se udover den bare er rød hans hud. Han har ikke haft mere aff end hvad han plejer.

Lillemand er 5 måneder og tænker , er det sådan noget rød numse -tænder tid ??? eller skal jeg kontakte lægen ????

Han virker ikke mere pjevset, han er glad osv , han putter bare ALT i munden med det er vel meget normalt som 5 måneder ? Eller ???

hjæææælp mig lige alle i kloge damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Muhmi

Meget normal alder at få tænder i.. Og de behøver ikke nødvendigvis at være pylret pga. tænder... Hvordan ser undergummerne ud?

Anmeld

10. juli 2011

Clisolka

ChipChap skriver:

Lillemanden fik svamp ved pungen kom hurtigt i behandling og det gik også hurtigt væk men nu på halvandet døgn, er hans numse blevet MEGA MONSTER RØD, der er ikke andet at se udover den bare er rød hans hud. Han har ikke haft mere aff end hvad han plejer.

Lillemand er 5 måneder og tænker , er det sådan noget rød numse -tænder tid ??? eller skal jeg kontakte lægen ????

Han virker ikke mere pjevset, han er glad osv , han putter bare ALT i munden med det er vel meget normalt som 5 måneder ? Eller ???

Ja, som Muhmi skriver er det en tid at få tænder i 

Vi kunne intet mærke på Isabella da hun fik sine første bisser i undermunden. Hun kom alt i munden, men ingen rød numse - så var der 2 bisser i undermunden 

Anmeld

10. juli 2011

ChipChap

Muhmi skriver:

Meget normal alder at få tænder i.. Og de behøver ikke nødvendigvis at være pylret pga. tænder... Hvordan ser undergummerne ud?

Nix der er nemlig intet at, kun hans lille ømme numse ....

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

ChipChap skriver:

Nix der er nemlig intet at, kun hans lille ømme numse ....

Well, så må zink-salven frem fra gemmerne og på hans røde tushie... Kan jo også være at det er en lille reaktion på den svampesalve du har smurt ham med

Anmeld

12. juli 2011

janus007

ChipChap skriver:

Riv nogle stofbleer over og væd dem med kogt koldt vand og giv derefter normal ble på. Gentag et par dage

Hvad giver i ham at spise?

Anmeld

12. juli 2011

ChipChap

janus007 skriver:

Riv nogle stofbleer over og væd dem med kogt koldt vand og giv derefter normal ble på. Gentag et par dage

Risgrød og MME

Anmeld

12. juli 2011

ChipChap

janus007 skriver:

hvad skulle det gøre godt for med de stofbleer

Anmeld

12. juli 2011

janus007

ChipChap skriver:

hvad skulle det gøre godt for med de stofbleer

Jeg ved det faktisk ikke, men det er et gammelt råd og hos os har det virket upåklageligt

Anmeld

12. juli 2011

Skouboe

Har du også husket at smøre numsen ed svampecreme? Ellers er det helt sikkert svamp. Du skal smøre i 14 dage efter det er væk, mener jeg det er.

Og hold dig væk fra kludene hvis det er svamp. De gør det meget værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.