Gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Preghiera

Frøken J. skriver:

Jamen så er løsningen jo 'bare' at tabe de 10 igen, så er jeg sikker på du vil se forbedringer. Du vil i hvert fald ikke opnå den flade mave ved bare at lave maveøvelser, det er en udbredt misforståelse

Pokkers også! Nåh.... Ej 10 kilo skal jeg sgutte tabe mig igen. Fik begyndende mavesår og vejede til sidst 52½ kilo  - på 3 måneder Bum! Så tog jeg det hele på igen, og vejer nu det samme som før (men når man nu HAR været mini, så føles den "gamle vægt" meget værre!)

Kan du følge mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Pokkers også! Nåh.... Ej 10 kilo skal jeg sgutte tabe mig igen. Fik begyndende mavesår og vejede til sidst 52½ kilo  - på 3 måneder Bum! Så tog jeg det hele på igen, og vejer nu det samme som før (men når man nu HAR været mini, så føles den "gamle vægt" meget værre!)

Kan du følge mig?

Ahh, ja okay. Haha. Det kan jeg godt se! Men tænker lidt, om du måske også godt kan have en lidt skæv opfattelse af din krop? Jeg synes, at du har en utrolig flot krop på billedet. Jeg ved godt du siger, at du står med armene over hovedet osv.. Men det minder mig lidt om da jeg var yngre og synes jeg havde en alt for stor mave. Jeg var virkelig overbevist om, at jeg var tyk, og jeg var virkelig ked af den skide mave. Indtil jeg så rent faktisk blev tyk, og kunne se hvor åleslank jeg var dengang

Jeg skal self. ikke bestemme, hvad du gør ved din krop Bare en tanke

Anmeld

10. juli 2011

Preghiera

Frøken J. skriver:

Ahh, ja okay. Haha. Det kan jeg godt se! Men tænker lidt, om du måske også godt kan have en lidt skæv opfattelse af din krop? Jeg synes, at du har en utrolig flot krop på billedet. Jeg ved godt du siger, at du står med armene over hovedet osv.. Men det minder mig lidt om da jeg var yngre og synes jeg havde en alt for stor mave. Jeg var virkelig overbevist om, at jeg var tyk, og jeg var virkelig ked af den skide mave. Indtil jeg så rent faktisk blev tyk, og kunne se hvor åleslank jeg var dengang

Jeg skal self. ikke bestemme, hvad du gør ved din krop Bare en tanke

Hmmf.... det kan da godt være Har da fået det at vide før. Men omvendt har jeg også tit fået at vide "hvis du tabte dig 4-5 kilo ville du være byens flotteste pige" Og har altid været "kurvet"/halv buttet, ønsker bare at ha' en krop jeg for en gangs skyld har det godt med. Sådan 100%!

Argh! Men hader da også at bitche over noget som for mange er småproblemer... Det virker så overfladisk og vil ikke gøre andre kede af det som rent faktisk slås med reelle vægt-issues.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.