opbevaring af kanelsnegle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.718 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

lykke mus

hej piger. jeg fik lige lyst til at bae kanel snegle men hvordan er det nu man opbevare dem ?? jeg har lagt dem i en pose og lukked den. de  var kolde.. men skal de i køleskabet eller ikke ?? bliver de ikke tørre af køleskab?? haha håber i kan hjælpe mig tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

lykke mus

opper lige

Anmeld

10. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
jeg opbevare dem altid uden for køleskabet, da jeg synes køleskabet gør dem meget tørre

Anmeld

10. juli 2011

lykke mus

Gitze skriver:

jeg opbevare dem altid uden for køleskabet, da jeg synes køleskabet gør dem meget tørre

oki men mågner de ikke hurtig i varmen

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

lykke mus skriver:

hej piger. jeg fik lige lyst til at bae kanel snegle men hvordan er det nu man opbevare dem ?? jeg har lagt dem i en pose og lukked den. de  var kolde.. men skal de i køleskabet eller ikke ?? bliver de ikke tørre af køleskab?? haha håber i kan hjælpe mig tak

Jeg har dem altid i en luft tæt pose også liggende mørkt 

Fantastisk ide du fik dig  har selv lige guflet en svensk kanelbullar  De er bare GUF og kanelsnegle kan bare slet ikke følge med 

Kan lige smide en opskrift på dem http://www.recepten.se/recept/kanelbullar.html mine var dog direkte import fra sverige så det var bare at gufle og hygge 

Anmeld

10. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
lykke mus skriver:

oki men mågner de ikke hurtig i varmen

aner det ik, her holder de max én dag, så de alle spist

Anmeld

10. juli 2011

Frk.S

Jeg ville opbevare dem i maven for at være på den sikre side!

Ej, spøg til side - jeg mener de bliver ret tørre af at komme i køleskabet. Jeg ville have dem udenfor køleskab. Hvis der er for mange til at du kan nå at spise dem inden de bliver dårlige, så frys evt. nogle af dem, og lun dem i ovnen når de engang skal spises.

Anmeld

10. juli 2011

lykke mus

tak for jeres svar

Anmeld

10. juli 2011

liwsmor

lykke mus skriver:

jeg opbevarer det altid uden for køleskabet i lukket pose

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.