Hjælp til lidt navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ville også bare lige forklare

Bare iorden

Held og lykke med at finde et passende navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Bare iorden

Held og lykke med at finde et passende navn

Tak Det hjælper nok også når vi kender kønnet

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Tak Det hjælper nok også når vi kender kønnet

Er i fast besluttet på et pigenavn da?

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Er i fast besluttet på et pigenavn da?

Ja stort set, der har vi 3 vi hælder meget til som vi faktisk er meget enige om.. Det drengene der volder problemer

Anmeld

10. juli 2011

svanen73

Jamie er både et pige og drenegnavn...såååå lige meget hvad I fårkan det jo fint bruges

Anmeld

10. juli 2011

Meliora

Anonym skriver:

Skovbo Kjær

Ej, så vælg ikke nogle af de navne:-s No offence, men det lyder virkelig ikke godt med et engelsk udtalt fornavn, og er så ærkedansk (og i øvrigt rigtig flot) efternavn... Det er ligesom når folk kalder deres danske børn for Jennifer, Jessica osv. og de så udtaler det med dansk j og hedder et sen-efternavn også. Dét er utjekket:-) Vær glad for jeres danske efternavn, og find et godt og evt. specielt fornavn der enten er dansk eller lyder pænt på dansk:-) Kan nævne i flæng: elian, Valdemar, Thor, William, Alexander, sofus, balthasar, Felix...

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Jamie er både et pige og drenegnavn...såååå lige meget hvad I fårkan det jo fint bruges

Ja det rigtigt nok.. Det lå også som en af de første på vores "måske-liste" til pigerne Men ja nu må vi se..

Anmeld

10. juli 2011

svanen73

FruRafn skriver:

Ej, så vælg ikke nogle af de navne:-s No offence, men det lyder virkelig ikke godt med et engelsk udtalt fornavn, og er så ærkedansk (og i øvrigt rigtig flot) efternavn... Det er ligesom når folk kalder deres danske børn for Jennifer, Jessica osv. og de så udtaler det med dansk j og hedder et sen-efternavn også. Dét er utjekket:-) Vær glad for jeres danske efternavn, og find et godt og evt. specielt fornavn der enten er dansk eller lyder pænt på dansk:-) Kan nævne i flæng: elian, Valdemar, Thor, William, Alexander, sofus, balthasar, Felix...

Min datter hedder Jamie (engelsk udtalt) med danske efternavne...klinger squ fint

Anmeld

10. juli 2011

Meliora

svanen73 skriver:

Min datter hedder Jamie (engelsk udtalt) med danske efternavne...klinger squ fint

Dejligt at I synes det:-)

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Vi har allerede en Valdemar, Willian, Alexander, Thor og så en Elias godt nok, men synes Elian er for tæt på...

Og Sofus & Felix synes jeg ikke passer til en voksen når barnet kommer så langt

Og jeg ved ikke lige hvad jeg skal synes om Balthasar Synes ikke det lyder som noget jeg ville kalde mit barn Balthasar Skovbo Kjær - Det synes jeg slet ikke lyder som et navn I min verden altså..

Det er jo igen hver sin smag Og havde der ikke været en Elias eller Alex i familien var de også kommet på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.