Hjælp til navne valg :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket navn skal vi vælge ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.149 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Miss HH

Vi er endelig nået frem til 2 navne nu... men vi er lidt uenige om det skal være Anna-Bella eller Nikoline, så det kunne være sjovt at høre jeres meninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

PernilleogDennis

Hybjerg skriver:

Vi er endelig nået frem til 2 navne nu... men vi er lidt uenige om det skal være Anna-Bella eller Nikoline, så det kunne være sjovt at høre jeres meninger 

Har stemt Nikoline, da jeg synes det er utrolig sødt. Kender desværre en der hedder det, ellers var det et oplagt valg hvis jeg skulle have en pige.

Anmeld

10. juli 2011

DenLykkelige

Hybjerg skriver:

Synes bestemt Anna-Bella lyder sødest.. Det giver også senere hen bettepigen mulighed for enten at ville blive kaldt Anna eller Bella

Anmeld

10. juli 2011

Lunae

Hybjerg skriver:

Begge navne er skønne, men ville selv vælge nikoline! Elsker virkelig det navn

Anmeld

10. juli 2011

Miss HH

CSDK<3 skriver:

Synes bestemt Anna-Bella lyder sødest.. Det giver også senere hen bettepigen mulighed for enten at ville blive kaldt Anna eller Bella

Ja vi er begge vilde med ideen om at hendes kældenavn kunne blive Bella som betyder smuk  Men jeg synes også bare Nikoline er så sødt og feminint

Anmeld

10. juli 2011

*A*

Nikoline

Anna Bella

Anmeld

10. juli 2011

DenLykkelige

Hybjerg skriver:

Ja vi er begge vilde med ideen om at hendes kældenavn kunne blive Bella som betyder smuk  Men jeg synes også bare Nikoline er så sødt og feminint

Synes personligt at navnet Nikoline er meget brugt, kender mange store som små der hedder det, men at Anna-Bella er meget mere unikt og smukt

Og ja.. Et kaldenavn som Bella ville jo være fantastisk smukt, som navnet antyder

Anmeld

10. juli 2011

Muhmi

Jeg har svaret Nikoline da jeg synes Bella er et hunde/kattenavn.. Bare min mening.. No offence

Anmeld

10. juli 2011

Miss HH

CSDK<3 skriver:

Synes personligt at navnet Nikoline er meget brugt, kender mange store som små der hedder det, men at Anna-Bella er meget mere unikt og smukt

Og ja.. Et kaldenavn som Bella ville jo være fantastisk smukt, som navnet antyder

Ja det er også ret unikt uden at være specielt bare for at være det 

Anmeld

10. juli 2011

Miss HH

Muhmi skriver:

Jeg har svaret Nikoline da jeg synes Bella er et hunde/kattenavn.. Bare min mening.. No offence

Det er skam helt okay, i har jo alle lov til jeres meninger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.