Ferie til februar-....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Honningblomst

Hej Piger...
Kan I ikke hjælpe mig....jeg vil gerne en uge ud og rejse med mine drenge til feb. Det skal selvfølgelig være et børnevenligt sted, men hvor skal vi tage hen og igennem hvem??
Knus Eva...som savner VARMEN...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Lullaby

Vi har gode erfaringer med Tyrkiet og Blue village pascha bay. Der er aktiviteter for børn både aften og dag med blandt andet klovne og børnefest, klub og mad specielt for børn (hvis de er lidt kræsne). Alle er venlige og der er både en voksen pool, børne pool og en babypool. Så det er et hit her.
Ellers Tunesien på Rhiad (staves??) palms. Det er også super lækkert Men igen, hvad kræver du??

Anmeld

16. december 2008

Honningblomst

Vi har gode erfaringer med Tyrkiet og Blue village pascha bay. Der er aktiviteter for børn både aften og dag med blandt andet klovne og børnefest, klub og mad specielt for børn (hvis de er lidt kræsne). Alle er venlige og der er både en voksen pool, børne pool og en babypool. Så det er et hit her.
Ellers Tunesien på Rhiad (staves??) palms. Det er også super lækkert Men igen, hvad kræver du??

Bare at komme lidt væk og ned til lidt varme...storbyferie er jo mig, men det holder ikke med drengene, så det skal bare være en ferie for dem og så må jeg jo overleve de dage...
Vil straks tjekke dine forslag ud...tak for det...
Knus..

Anmeld

16. december 2008

Lullaby

Jamen så ville Blue Village da absolut være et hit for jer. Det er et hotel som har børnene højst. Min datter elskede at være der og vi skal også dertil ikke næste år men året efter. Den der børneklub er rigtig fiks. De laver skattejagt og synger sange og alt muligt andet alt afhængig af hvor gamle børnene er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.