Hvad mangler jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

camillakrath skriver:

Jamen har godt nok set de har en del forskelligt, men har aldrig turde bevæge mig over i den afdeling  haha. Men med dit tip, må jeg virkelig hellere kigge i næste uge

Tusind tak - jeg synes det er så svært med brunch. For vil jo gerne have at folk synes det er lækkert og sådan. Og det er første gang vi skal prøve at arrangere en større fest selv.

De ser okay lækre ud pølserne. Men der er jo selvfølgelig sådan nogen små brunch ælser, og ellers er der også andre butikker der har brunchpølser uden alt det dersens i.

Jeg knustelsker brunch og synes virkelig i har meget med. Lækkert lyder det.
Evt yougurt. Der er sååå lækkert med en skål med frugt og så med yougurt ud over. Mums.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Frk-Lotusblomst skriver:

De ser okay lækre ud pølserne. Men der er jo selvfølgelig sådan nogen små brunch ælser, og ellers er der også andre butikker der har brunchpølser uden alt det dersens i.

Evt yougurt. Der er sååå lækkert med en skål med frugt og så med yougurt ud over. Mums.

Og så ser jeg lige nogen ahr skrevet det med yougurt.

Anmeld

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

camillakrath skriver:

Havde slet ikke set det med kartoflerne. Det lyder altså virkelig lækkert. For har droppet tærterne, så måske sådan nogen kartofler var en god ide i stedet!

Jeg synes kartoflerne til er mega lækre. Det giver lige det ekstra.
Og så er der jo lidt for enhver smag.

Anmeld

9. juli 2011

happymothertobe

Uhh det lyder altså lækkert med brunch-barnedåb  Det vil jeg simpelthen også overveje til den tid

En ting jeg synes er vildt lækkert til brunch er græsk yougurt med müsli og sirup/honning, det smager vidunderligt, og især sammen med frugt også

Håber i får en fantastisk dag

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

camillakrath skriver:

GUD ja - ketchup er vigtigt. Tror faktisk jeg skriver yoghurt på - det plejer da virkelig at være et hit hos børnene

Tusind tak

Har ikke set om andre har skrevet det på, men müsli til yoghurten måske.. Det smager himmelsk med en god tyk yoghurt med müsli og sirup.

Marmelade?
Mælk?

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

kamtok skriver:

Har ikke set om andre har skrevet det på, men müsli til yoghurten måske.. Det smager himmelsk med en god tyk yoghurt med müsli og sirup.

Marmelade?
Mælk?

Marmelade selvfølgelig  Og müsli.

Tusind mange tak

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

happymothertobe skriver:

Uhh det lyder altså lækkert med brunch-barnedåb  Det vil jeg simpelthen også overveje til den tid

En ting jeg synes er vildt lækkert til brunch er græsk yougurt med müsli og sirup/honning, det smager vidunderligt, og især sammen med frugt også

Håber i får en fantastisk dag

Har også overvejet det, men aner virkelig ikke hvordan jeg skal servere det?

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Frk-Lotusblomst skriver:

Har også skrevet yoghurten på - ungerne vil elske det

Anmeld

9. juli 2011

happymothertobe

camillakrath skriver:

Har også overvejet det, men aner virkelig ikke hvordan jeg skal servere det?

Ja det kan jeg godt se - det kommer nok lidt an på hvor meget service I sådan lige har.

Det ser rigtig flot ud i glas, hvor yougurten og sirup/honning er hældt på og så står der müsli og frugt ved siden af. Man plejer ikke spise vildt meget af det, da det er flødeyougurt jo

Men ellers kan det sagtens hældes i en stor skål og så kan jeres gæster selv tage det derfra og over i en skål, og så selv hælde det på de vil have af tilbehør...

Bon appetit lige meget hvad i hvert fald  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.