Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
futte19 skriver: hej er klapvognsoverdelen solgt? kunne godt være interesseret, da vi har en emmaljunga barnevogn, hvor vi gern vil have klapvogns overdelen til, men har desværre ikke pengene før i næste måned. og hvad er prisen vis jeg selv henter er i vejle hver dag.?
hej er klapvognsoverdelen solgt?
kunne godt være interesseret, da vi har en emmaljunga barnevogn, hvor vi gern vil have klapvogns overdelen til,
men har desværre ikke pengene før i næste måned.
og hvad er prisen vis jeg selv henter er i vejle hver dag.?
hej
er du stadig interesseret i klapvogns delen??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
futte19 skriver: hvis en anden er interesseret sælger du den bare der, for jeg skal lige se hvad jeg har at gøre med til den første.
hvis en anden er interesseret sælger du den bare der, for jeg skal lige se hvad jeg har at gøre med til den første.
hej igen
har ikke en anden køber, var blot interesseret i om du stadig var interesseret i den
okay
det er bare iorden, men jeg skal lige se her til den første.
futte19 skriver: okay det er bare iorden, men jeg skal lige se her til den første.
det er bare helt i orden
du skriver bare.
cecilie1984 skriver: Sælger en emmaljunga klapvogns overdel i sort. Overdelen er med easyfix altså klik systemet så kan bruges på stort set alle emmaljungas stel. Så hvis din ikke er pæn mere eller du ønsker en ny farve er muligheden her nu. Overdelen er UDEN stel og kaleche afhentes i Vejle Pris 500 kr
Sælger en emmaljunga klapvogns overdel i sort. Overdelen er med easyfix altså klik systemet så kan bruges på stort set alle emmaljungas stel. Så hvis din ikke er pæn mere eller du ønsker en ny farve er muligheden her nu. Overdelen er UDEN stel og kaleche afhentes i Vejle
Pris 500 kr
mth1987 skriver: Det syntes jeg da godt nok er dyrt kun for den del? Måske bare mig
Det syntes jeg da godt nok er dyrt kun for den del? Måske bare mig
den koster næsten 2000 hvis du køber den i butikken og den fremstår som næsten ny.
cecilie1984 skriver: den koster næsten 2000 hvis du køber den i butikken og den fremstår som næsten ny.
mth1987 skriver: Men er der så ikk også stel og kalache?
Men er der så ikk også stel og kalache?
nej så koster den 4500 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128