11 dage gammel og tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.757 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

th

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, min lille søn på 11 dage kan simpelthen ikke holde mad i sig.

Når jeg har ammet ham går der 5-10 min, så skider(undskyld udtrykket) han det hele ud igen, og det er gemmem ble og tøj.

Det er anden dagen nu, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

han er også meget urolig og gisper efter vejret nogen gange og vil helst kun ligge ved mig og spise af mit bryst hele tiden, da han jo er sulten.

nogen der har gode forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Jonatansmor

th skriver:

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, min lille søn på 11 dage kan simpelthen ikke holde mad i sig.

Når jeg har ammet ham går der 5-10 min, så skider(undskyld udtrykket) han det hele ud igen, og det er gemmem ble og tøj.

han er også meget urolig og gisper efter vejret nogen gange og vil helst kun ligge ved mig og spise af mit bryst hele tiden, da han jo er sulten.

Du har vel ringet op til barselsgangen? Ellers er det igang

Anmeld

9. juli 2011

th

Jonatansmor skriver:

Du har vel ringet op til barselsgangen? Ellers er det igang

ja snakkede med dem i morges, de sagde at jeg skulle prøve at koge noget vand og når det var koldt give ham det.  Det har vi prøvet

Ellers skulle jeg bare slappe af og kontakte min læge på mandag hvis det blev ved.

Synes ikke rigtig jeg kunne bruge det svar til noget. så ville høre om der var andre der havde prøvet noget ligende.

Anmeld

9. juli 2011

Zeus

Cajsa gjorde det også.. Ved ikke om det typisk babyer? Lige så snart hun havde spist, så gik der højst et kvarter, så sked hun.. Og i starten var det gennem tøjet HVER gang, så vi måtte skifte hende fra yderst til inderst, de første 14 dage til 3 uger..

Anmeld

9. juli 2011

Jonatansmor

th skriver:

ja snakkede med dem i morges, de sagde at jeg skulle prøve at koge noget vand og når det var koldt give ham det.  Det har vi prøvet

Ellers skulle jeg bare slappe af og kontakte min læge på mandag hvis det blev ved.

Synes ikke rigtig jeg kunne bruge det svar til noget. så ville høre om der var andre der havde prøvet noget ligende.

Jeg tror jeg ville være lidt halvfræk og ringe til vagtlægen...

Anmeld

9. juli 2011

Topp

th skriver:

vær SUPER opmærksom med alt det "skideri" når det er så varmt - så ikke han dehydrer (staves??)

Anmeld

9. juli 2011

th

Jonatansmor skriver:

Jeg tror jeg ville være lidt halvfræk og ringe til vagtlægen...

det er også det vi sidder og snakker om, lige nu er han endelig faldet i søvn ved farmand, så vi se lige når han vågner.

Anmeld

9. juli 2011

camillakrath

Vi havde samme problem da Benjamin var 2 måneder. Vi fik at vide at vi skulle være meget opmærksomme på om han blev dehydreret. Han fik derfor ekstra væske.

Jeg ville ringe til vagtlægen! Men jeg hader også at gå og være bekymret.

Anmeld

9. juli 2011

th

Topp skriver:

vær SUPER opmærksom med alt det "skideri" når det er så varmt - så ikke han dehydrer (staves??)

ja det er jo det, men han har heldigvis taget godt på da sundhedsplejesken var her i torsdags. Men holder meget øje med det...

Man er jo lidt bange når han ikke er større end han er.

Anmeld

9. juli 2011

Topp

th skriver:

ja det er jo det, men han har heldigvis taget godt på da sundhedsplejesken var her i torsdags. Men holder meget øje med det...

Man er jo lidt bange når han ikke er større end han er.

det sker jo i løbet af få timer i denne varme med så lille en str... så sørg for vand nu han bliver ved med at skide hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.