Erfaring med underbukser under bleen - blefri om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.524 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Kloster

Hej.
Mads bliver 5 år i marts og har stadig en meget våd ble. Har så hørt et sted, at man kan give drengen alm underbukser på under natbleen, for så mærker han, at han bliver våd.
Grunden til dette, skulle være, at bleer nu om dage, suger så godt, at børnikke kan mærke, de bliver våde..

Mads er en del ked af, han stadig ikke er af med bleen om natten, men det er ikke noget vi snakker ret meget om herhjemme.

Hvad hulen gør jeg

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Mca<3

Kloster skriver:

Hej.
Mads bliver 5 år i marts og har stadig en meget våd ble. Har så hørt et sted, at man kan give drengen alm underbukser på under natbleen, for så mærker han, at han bliver våd.
Grunden til dette, skulle være, at bleer nu om dage, suger så godt, at børnikke kan mærke, de bliver våde..

Mads er en del ked af, han stadig ikke er af med bleen om natten, men det er ikke noget vi snakker ret meget om herhjemme.

Hvad hulen gør jeg

Kloster

Hej Det virkede desværre slet ikke for min søn , han blev bare kold og klam Han var dog ikke så gammel og måske ikke så bevidst ..
Kan huske jeg også prøvede at lægge stof ind i bleen flere gange uden held ...
Held og lykke ,,

Anmeld

16. december 2008

mette moren

Kloster skriver:

Hej.

Hvad hulen gør jeg

Kloster

min dreng er 4 og har først lige smidt sin ble.. dog ikke om natten endnu. men jeg har virkelig præsset ham til at smide sin ble.... og det kom ikk noget godt ud af da jeg ligesom stoppede med at præsse ham kom det helt af sig selv måske du skal tale lidt med ham om det , og måske han skal prøve at sove i underbukser man kan jo få ligge underlagn... så kunne han få fornemmelsen af at ligge uden ble..?

Anmeld

16. december 2008

fam.4xc

Caroline er lige blevet ble fri om natten og det der før trickede os var at vi glemte at minde hende om at hun sku tisse af til natten... da vi først huskede hende på det havde vi tør ble om morgenen med det samme... og så fik hun den af efter et par dage,,,

Husker I at få tisset af inden putning?? Spørg måske dumt, men vi glemte det sgu helt ærligt for man var jo vant til hun havde bleen til det

Anmeld

17. december 2008

ivfmarie

Man kan jo få "ulækker-bleer" til afvænning , altså bleer der ikke forbliver tørre, men tilgengæld bliver klamme når der tisses i dem. Det var måske et forsøg værd?

Og ja, HUSK at tisse af inden sengetid, og måske endda et "sove-besøg" på toilettet når du går i seng? Og her mener jeg altså at det er knægten der skal

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.