Kan det være skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

SHERO

Elias havde feber i går da jeg hentede ham fra DP'en, op aften lagde jeg mærke til en knop ved mundvigen, i dag har han ikke haft feber, men fået en knop mere på låret, og 2 meget utydelige på hagen. Den ved munden er ligesom blevet gulig i midten, så ligner lidt en bums, og den på låret er også begyndt... Kan det være skoldkopper.... Lød på dagplejen som om de kommer rigtig hurtigt, og rigtig mange, men det synes jeg ikke rigtig de har gjort...

Tror i det kan være skoldkopper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

CamillaSoefelt

Tullen85 skriver:

Elias havde feber i går da jeg hentede ham fra DP'en, op aften lagde jeg mærke til en knop ved mundvigen, i dag har han ikke haft feber, men fået en knop mere på låret, og 2 meget utydelige på hagen. Den ved munden er ligesom blevet gulig i midten, så ligner lidt en bums, og den på låret er også begyndt... Kan det være skoldkopper.... Lød på dagplejen som om de kommer rigtig hurtigt, og rigtig mange, men det synes jeg ikke rigtig de har gjort...

Tror i det kan være skoldkopper?

Det ku det sagtens være ja. Nogen får sindssygt mange mens andre kun får en 2-3 stykker og så er det det. Der er kæmpe forskel på forløbet.

Anmeld

9. juli 2011

lucas<3

kan du ikk ta et billede.?

Anmeld

9. juli 2011

SHERO

CamillaSoefelt skriver:

Det ku det sagtens være ja. Nogen får sindssygt mange mens andre kun får en 2-3 stykker og så er det det. Der er kæmpe forskel på forløbet.

Okay... Må vist bare vente og se i morgen... Det er vel kun skoldkopper hvis der går sår på?

Anmeld

9. juli 2011

SHERO

lucas<3 skriver:

kan du ikk ta et billede.?

desværre han sover...

Anmeld

9. juli 2011

CamillaSoefelt

Tullen85 skriver:

Okay... Må vist bare vente og se i morgen... Det er vel kun skoldkopper hvis der går sår på?

Ja det tror jeg..? Ved det faktisk ingen gang...

Anmeld

9. juli 2011

CamillaSoefelt

Tullen85 skriver:

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/skoldkopper .htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.