Blødning efter samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.478 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Hansen97

ja jeg har de sidste par gange haft en dråbe blod og kunne ane det når jeg efterfølgende tørret mig efter toiletbesøg de første par gange efter samleje..

Det er ikke meget men kun lige når jeg tørrer mig.. er det noget jeg skal gå mere op i??

Har ikke andre symptomer overhovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

modesty

Det kan selvfølgelig være alt muligt, men snak med din læge om at få lavet en prøve for celleforandringer, da blødning efter samleje kan være et tegn på livmoderhalskræft. Men altså, det kan også sagtens være sarte slimhinder eller noget helt tredje :-)

Anmeld

9. juli 2011

Hansen97

modesty skriver:

Det kan selvfølgelig være alt muligt, men snak med din læge om at få lavet en prøve for celleforandringer, da blødning efter samleje kan være et tegn på livmoderhalskræft. Men altså, det kan også sagtens være sarte slimhinder eller noget helt tredje :-)

Uhh.. frygtede det svar.. især fordi det er kommet ud af den blå luft.. men det er vel ikke andet at gøre end at gå til lægen.. selvom jeg hader det...

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

ja jeg har de sidste par gange haft en dråbe blod og kunne ane det når jeg efterfølgende tørret mig efter toiletbesøg de første par gange efter samleje..

Det er ikke meget men kun lige når jeg tørrer mig.. er det noget jeg skal gå mere op i??

Har ikke andre symptomer overhovedet...

Hmm er du meget stram??? Det er jeg nemlig, og har også en lille LILLE blødning efter hvert samleje. Lige nok til at farve toiletpapiret!!!

Anmeld

9. juli 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

Hmm er du meget stram??? Det er jeg nemlig, og har også en lille LILLE blødning efter hvert samleje. Lige nok til at farve toiletpapiret!!!

Ja det er jeg.. jeg har nemlig tænkt det samme.. det er ikke hver gang og kun lige når jeg tørrer mig...

Anmeld

9. juli 2011

PernilleogDennis

Tina&Martin skriver:

Det samme her.

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Ja det er jeg.. jeg har nemlig tænkt det samme.. det er ikke hver gang og kun lige når jeg tørrer mig...

Så tror jeg altså ikke du skal bekymre dig!!! Jeg har det heller ikke hver gang, men den er sikker efter hver mens at jeg bløder lidt ved samleje derefter.

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

PernilleogDennis skriver:

Det samme her.

Anmeld

9. juli 2011

Hansen97

Tina&Martin skriver:

Så tror jeg altså ikke du skal bekymre dig!!! Jeg har det heller ikke hver gang, men den er sikker efter hver mens at jeg bløder lidt ved samleje derefter.

Så er jeg helt rolig igen..

Anmeld

9. juli 2011

2babygirls

Hansen97 skriver:

Så er jeg helt rolig igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.