Sagen er den at kæresten er meget social, hvor jeg har det bedst derhjemme. Sådan er det nu nok ved mange. Og det kan til tider altså godt skabe problemer herhjemme. Men jeg tager da med og får det bedste ud af det.
Nu er sagen bare lige den at jeg ligger syg og vi skulle til familie fest i dag. Jeg gør mig klar osv og vi kører også afsted men kan bare mærke jeg har det rigtig dårligt og egentlig hellere vil være hjemme. Jeg følger ham dog lige ind med tingene og siger hej til familien, og siger så at jeg kører igen da jeg har det dårligt. Det skal lige siges det er hos hans familie festen er.
Jeg ved han er godt muggen over at jeg måtte køre hjem igen. Det gav han udtryk for allerede i bilen. Men han ville fandme ikke engang sige farvel til mig da jeg kørte. Han gik bare. Det gør mig skide ked af det, for det er jo ikke med vilje at jeg er syg, og jeg vil da meget hellere være rask. Jeg ved da også at når han en gang kommer hjem så vil han være sur, men hvis jeg er rigtig uheldig så gider han ikke snakke med mig.
Lige på sådan noget kan han være rigtig barnlig, men elsker ham jo alligevel.
Ville ikke noget med indlægget, bare lige lukke lidt ud for jeg er rigtig ked af det.
Anmeld