Anbefal en vugge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.568 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Anonym trådstarter

Jer der har haft vugger til jeres børn, hvilken anbefaler i? har kigget meget på ingrid kurvevugge, men vil gerne have sådan en vugge man ser i film. Har både været i babysam & Ønskebørn og synes deres udvalg af vugger er meget begrænset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Jer der har haft vugger til jeres børn, hvilken anbefaler i? har kigget meget på ingrid kurvevugge, men vil gerne have sådan en vugge man ser i film. Har både været i babysam & Ønskebørn og synes deres udvalg af vugger er meget begrænset..

Jeg har en vugge til salg, men den er på hjul. Ved ikke om det er sådan en du efterspørger?

Vi har været superglade for den. 

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

det er meget begrænset .. min er fra babysam.. jeg ønskede oprindeligt en hænge vugge  men mit loft er desværre ikke til det ..  så det blev en der har fødder på.. men som jeg er meget glad for ..

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jeg har en vugge til salg, men den er på hjul. Ved ikke om det er sådan en du efterspørger?

Vi har været superglade for den. 

du bor bare for langt væk, desværre

Anmeld

10. juli 2011

An&Jo

Jeg ville super gerne have en leander vugge synes de er så fine..

MEN var så heldig at min far kom og sagde at han ville lave en helt personlig vugge til mig og det bliver den sidste han nogensinde kommer til at lave for han kan ikke holde til det mere.. Han er gammel snedker og den blev bare SÅ flot og så er det en unika og helt speciel

Anmeld

15. juli 2011

marieo

er stor fan af leander, sebra eller knoppa vugger. Synes de er sååå fine , men ellers synes jeg man kan få nogle fine brugte gamle vugger eller børnesenge på nettet

Anmeld

15. juli 2011

bullerbassen

Vil havde en alm vugge til at stå på gulvet ( en arve vugge ) til Silas men det duede bare slet ikke.

Så lånte vi en leander vugge af min veninde og det ER det BEDSTE vi har gjordt. Ville helt klart vælge sådan en hvis jeg skulle have flere børn

Anmeld

15. juli 2011

svanen73

Jeg har den her fra Babysam...min mor købt den, da hun ik syns min søn sku ligge i en lift

Han er 3 uger, så den blir ik brugt vildt meget endnu. Men tror den er god nok, da den kan vippe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2011

TinaPina

Vi har en Leandervugge til Johan, og vi ELSKER den. Den hænger lige ved siden af mig når jeg ligger i sengen. Når han knirker om natten er det dejlig nemt lige at kigge til ham. Og ofte så er et lille puf til vuggen nok til at han sover videre
Han ligger super godt på madrassen, og det er skønt at man kan skærme ham for skarpt lys med himlen.
Den er alle pengene værd!

Anmeld

16. juli 2011

elvital

Vi havde slyngevuggen!!!!! Og den var bare så fantastisk!!!!

Slyngevuggen er denne her vigge:

http://www.babydimser.com/2011/07/den-magiske-slyngevugge.html

Kram ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.