han Vil bare ik sidde op....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Hvem?

Den kære Hjalte, at går som smurt, han vokser med lynets hast, nu 6 mdr - 9,2 kg og 68 cm, det eneste er han han bare ik vil sidde, det går ok på legetæppet, men i højstolen og bumbo'en vil han bare slet slet ikke, heller ej ved op, når vi sidder på stol/sofa, han laver en flitsbue og kan få snoet sig selv helt ud af bumbo'en af bare galskab, nogen der har oplevet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

motterhea

Min yngste niece var heller ikke vild med bumbo stolen(6 måneder), og kan egentlig sagtens forstå hende; ville ikke bryde mig om at sidde SÅ fastklemt, og ikke selv kunne styre hvornår man ville bruge muskler eller ej. Så efter at have vist min bror, nogle forskellige tests og udtagelser, blev den os smidt UD

Anmeld

9. juli 2011

Hvem?

motterhea skriver:

Min yngste niece var heller ikke vild med bumbo stolen(6 måneder), og kan egentlig sagtens forstå hende; ville ikke bryde mig om at sidde SÅ fastklemt, og ikke selv kunne styre hvornår man ville bruge muskler eller ej. Så efter at have vist min bror, nogle forskellige tests og udtagelser, blev den os smidt UD

Det jo ikke kun Bumbo'en, det er både højstolen, skråstolen, og på vores skød...

Anmeld

9. juli 2011

Joan ( Smallie )

Fik i kigget på hans ryg nu når han er kommet for tidlig. Ellers kunne det jo godt være noget der gør ondt derfor han ikke vil.

Begge mine var ved kiropraktor (staves) bare lige for at se om de var som de skulle være. Niels som kom ud ved ks var ikke men Anne som er født alm var fin.

Måske det kan hjælpe ham. Kan til råde en i Viborg der har forstand på små børn.

Anmeld

9. juli 2011

Topp

Den kære Hjalte, at går som smurt, han vokser med lynets hast, nu 6 mdr - 9,2 kg og 68 cm, det eneste er han han bare ik vil sidde, det går ok på legetæppet, men i højstolen og bumbo'en vil han bare slet slet ikke, heller ej ved op, når vi sidder på stol/sofa, han laver en flitsbue og kan få snoet sig selv helt ud af bumbo'en af bare galskab, nogen der har oplevet noget ligende?

jeg ville tage en tur forbi en kiropraktor - det kunne lyde som om noget evt. sidder i klemme enten i ryg - bækken eller hofte

Anmeld

9. juli 2011

Hvem?

Topp skriver:

jeg ville tage en tur forbi en kiropraktor - det kunne lyde som om noget evt. sidder i klemme enten i ryg - bækken eller hofte

Det har han skam været og de kunne ikke finde noget på ham, hm, det er så træls, for det lyder som om han blir stukket med 17 knive når han blir sat, han sidder fint nok i 15 sek også starter sirenen, måske man sku prøve en anden kiropraktor.

Anmeld

9. juli 2011

Topp

SanneBoe skriver:

Det har han skam været og de kunne ikke finde noget på ham, hm, det er så træls, for det lyder som om han blir stukket med 17 knive når han blir sat, han sidder fint nok i 15 sek også starter sirenen, måske man sku prøve en anden kiropraktor.

det kan komme - Liva har gået fast til kiropraktor siden hun var 5 uger da hun var skæv fra nakke til numse - det var rettet og hun skulle bare lige til et tjek 2 måneder efter.... det var så i går og der var hendes hofte  låst fast - så godt hun kom afsted igen

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

øv.. det kan være at han bare selv skal bestemme hvornår han skal sidde så?

håber i finder ud af det, for det må da være forfærdeligt at have ondt tænker jeg. 

Anmeld

9. juli 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

øv.. det kan være at han bare selv skal bestemme hvornår han skal sidde så?

håber i finder ud af det, for det må da være forfærdeligt at have ondt tænker jeg. 

Hvis jeg var dig, så ville jeg under ingen omstændigheder tvinge ham til at sidde, hvis han ikke vil..han krop fortæller jo at der er noget der gør ondt elelr er ubehageligt...så det skal du respektere.

Min den mellemste kunne heller ikke sidde før hun var 10 mdr..så det er vigtigt at du selv lader ham udvikle sig i det tempo han har brug for.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juli 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Hvis jeg var dig, så ville jeg under ingen omstændigheder tvinge ham til at sidde, hvis han ikke vil..han krop fortæller jo at der er noget der gør ondt elelr er ubehageligt...så det skal du respektere.

Min den mellemste kunne heller ikke sidde før hun var 10 mdr..så det er vigtigt at du selv lader ham udvikle sig i det tempo han har brug for.

Kærligst
Sussie

jeg har slet ikke skrevet at han skulle tivnges. så jeg håber lidt at det måske var en fejl at du har citeret mig eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.