Er det skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Anonym trådstarter

Min lille dreng på 1 år og knap 8 mdr. har inden for de sidste 3-4 dage fået en del små knoper på maven - der er også lidt bag øret. Ligner lidt bed bugs - bedre kan jeg ikke forklare det..)

Der er tydeligt kommet flere af dem - men de er ikke blevet værre eller til blærer som man ellers kan læse mange steder at det hurtigt bliver til.

Han har heller ikke feber. - Så derfor hvordan oplevede I skoldkopper i starten?

Og hvis det nu viser sig at være det - hvor lang tid tog det så for jeres børn at komme sig over det?? (Har jo hørt om skrækscenarier på mange uger...)

Og hvor slemt var de angrebet?

Mange Hilsner Herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Christina.78

Præcis som du skriver en enkelt eller to og så lige så stille og roligt kom de andre..heller ike med blærer til at starte  med..og ja hvad tog det - små 2 uger tror jeg så..købte en aderma spray på apoteket til kløen og hjælpende på at de tørrerde ud og forsvndt

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar

2 uger er også et godt stykke tid - mener at de på lægevagtens hjemmeside skriver 1 uges tid, men har jo hørt at det kan tage længere tid.

Var hun hårdt angrebet, og meget syg af det?

Anmeld

9. juli 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Min lille dreng på 1 år og knap 8 mdr. har inden for de sidste 3-4 dage fået en del små knoper på maven - der er også lidt bag øret. Ligner lidt bed bugs - bedre kan jeg ikke forklare det..)

Der er tydeligt kommet flere af dem - men de er ikke blevet værre eller til blærer som man ellers kan læse mange steder at det hurtigt bliver til.

Han har heller ikke feber. - Så derfor hvordan oplevede I skoldkopper i starten?

Og hvis det nu viser sig at være det - hvor lang tid tog det så for jeres børn at komme sig over det?? (Har jo hørt om skrækscenarier på mange uger...)

Mange Hilsner Herfra

vores dreng fik også en masse bittesmå knopper på maven og lidt på ryggen, som vi også først troede var skoldkopper. Men da de ikke udviklede sig, tog vi til lægen, og han sagde det var varmeeksem, så vi har bare smurt med en fed creme, og så var de væk igen 2-3 dage efter.

Anmeld

9. juli 2011

chael

Anonym skriver:

Mange Hilsner Herfra

Begge mine unger var hjemme knap 14 dage. De var en uge om at udvikle dem og ca en uge om at der var skorpe på dem alle.

Men det lyder meget sandsynligt som skoldkopper.

*Camilla 28+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.