Nu ryger bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

Henriette1973

I dag begynder min datters ferie. Den skal bruges til at blive ble fri. Jeg er så spændt på hvordan det kommer til at gå

Jeg ved ikke hvordan det er bedst at gøre det. Men vi har talt med hende om det de sidste par dage og det lyder til at hun er med på det.

Så når hun nu står op det lillepus, så kommer der ikke ble på men kun underbukser og så må vi jo hjælpe hende på toilet mange gange om dagen

for det kommer til at gå godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

Lone Jakobsen

sikke en dejlig ting at bruge ferien på. har hun selv givet udtryk for at hun er parat?

Anmeld

9. juli 2011

Henriette1973

nutche skriver:

sikke en dejlig ting at bruge ferien på. har hun selv givet udtryk for at hun er parat?

Tja hun siger ja og virker glad når vi har talt om det. Og så synes hun det er sjovt at sidde på wc og de ting der høre til det. Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal se efter ellers af tegn på at være klar til det. Vi vil i hvert fald gøre vores til at det bliver en god oplevelse

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

Henriette1973 skriver:

Tja hun siger ja og virker glad når vi har talt om det. Og så synes hun det er sjovt at sidde på wc og de ting der høre til det. Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal se efter ellers af tegn på at være klar til det. Vi vil i hvert fald gøre vores til at det bliver en god oplevelse

det lyder nu rigtigt fint.

de første tegn kan fx. være at hun er opmærksom på at hun har lavet stort, og gerne vil skiftes. at du kan se på hende hvis der sker noget i bleen.

Anmeld

9. juli 2011

Henriette1973

nutche skriver:

det lyder nu rigtigt fint.

de første tegn kan fx. være at hun er opmærksom på at hun har lavet stort, og gerne vil skiftes. at du kan se på hende hvis der sker noget i bleen.

Det er godt at høre Hun er faktisk begyndt at komme og fortælle at hun har lavet stort. Og vi er mega stolte.... Det bliver dog først i morgen den ryger, da vi valgte at tage i Djurs sommeland, og det er jo ikke stedet at begynde at være ble fri

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

Henriette1973 skriver:

Det er godt at høre Hun er faktisk begyndt at komme og fortælle at hun har lavet stort. Og vi er mega stolte.... Det bliver dog først i morgen den ryger, da vi valgte at tage i Djurs sommeland, og det er jo ikke stedet at begynde at være ble fri

hi hi, fair nok.... vandlandet er ellers det helt rette sted

Anmeld

9. juli 2011

B&J

Helt perfekt i ferien håber på hun bliver ble fri og alt kommer til at gå godt

Anmeld

9. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Held og lykke. Håber det kommer til, at gå godt med hende

Lina er fra marts 2009 og hun har i lang tid sagt når hun har lovet stort. Hun får også lov til, at gå på toilettet og hun gør ingenting på det. Vi har dog ikke nogen planer om, at gøre hende blefri i vores ferie, da hun ikke viser særlig interesse for det på trods af, at hun siger hun ikke vil gå med ble.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.