Min kæreste og jeg, bor ikke sammen endnu. (vi har ingen børn.) Men der går tit 5 dage imellem vi ses, fordi vi begge har arbejde, der skal passes, og jo ikke er fra samme by!
Men så om aftenen, hvor vi begge har fri.. Vil jeg gerne skrive med ham, for at hører hvordan dagen er gået, og ligesom for at hører lidt fra ham, da jeg savner ham som en gal!
Men hver eneste aften skriver han 10-15 min, med mig og så skal han lige spille et spil med hans ven der varer en halv til en hel time.. Og det er HVER aften!! Her den anden dag, blev jeg ved med at skrive til ham, da jeg ligesom gerne ville have noget svar, og der svarede han ikke i en time!! Og jeg har bare sådan brug for at hører fra ham.. Han siger så, at han kan ikke svarer fordi, det her spil kan man ikke kigge væk fra.. Og så siger jeg at så syntes jeg ikke han skal spille det, hvis ikke han kan svarer mig!
Og det gør mig bare så ked af det, hver gang han skriver han lige skal spille, giver jeg udtryk for at jeg ikke kan lide det og bliver ked og han VED godt jeg gerne vil have en skriver med mig..
Syntes bare det gør lidt ondt, når jeg savner ham så meget og gerne vil have en skriver med mig, så spiller han bare??? Føler bare lidt jeg bliver til side sat for et spil!
og det gør mig ked..
Han undskylder hver dag, fordi han godt ved han ikke er fair.. Men gør det alligevel igen og igen!
Er det mig der er ude på et sidespor, eller er det okay at syntes han er urimelig..??

Anmeld