Nu er det sgu min tur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Isabeau

Hej!

Palle, kæresten, er i virkeligheden MEGET social, og kan snakke med alle mennesker, men han kan lide bare og sidde hjemme for sig selv, se fjernsyn og lign., hygge med mig. Hvorimod jeg er den type som elsker at grille med vennerne, holde indflytterfest hver gang, vi er flyttet et nyt sted hen, bruge enhver lejlighed til og holde fest. Sådan var det ihvertfald engang!

Så fik vi Stella for snart 2 år siden, så det er ikke blevet til så meget socialt fra min side, da jeg er lidt af en hønemor, men derimod er kæresten begyndt og gå meget ud - og det PISSER mig af, rent ud sagt! Jeg har intet imod et par ture i byen om mdr., men de sidste 2 mdr. har han været i byen hver weekend, enten fredag eller lørdag.

Jeg er sgu jaloux - indrømmer det! Jeg savner sådan at gå i byen og danse! Han tager det som en selvfølge at jeg "bare" ser efter Stella... Forleden ringede han at sagde, han ikke kom hjem og spiste; "snupper lige et par øl på den lokale med Nikolaj - vi ses senere". Ikke noget med om det var i orden eller noget...? Blev sgu lidt pissed over det!

Nu er jeg gravid igen, termin d. 2. dec., så har selvfølgelig allerede planlagt at holde jul med min mor, stedfar, søster og hendes familie, samt svigerfar. Kæresten havde åbenbart glemt det, da jeg nævnte det sidst, og blev lidt irriteret over det. Han vil gdt i byen og være sammen med "fremmede", men han gider ikke sidde med min familie (oz hans egen), nogen han kender. jeg gider da ikke stå og lave mad med en nyfødt på armen; and, steg, kartofler og lign., mens jeg lige hver 2. time skal amme. Gu´ vil jeg ej! Så sagde til ham, at han kunne blive hjemme. Slut!

Nå, men endelig har jeg fået lokket et par veninder med i byen   imorgen, i Gaden Er godt nok gravid, men trænger sådan og skal nok passe på  Kæresten blir godt nok hjemme og ser efter Stella, og for at jeg måske kan pisse ham af lidt, snupper jeg lige en tur næste weekend også - biograftur og café bagefter. Men med vilje får han det først at vide et par dage før!  Håber jeg møder et par ekskærester i gaden imorgen, og så fortælle ham om dem. Han har godt af og være lidt jaloux!

Bare lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anne85

Min umiddelbare tanke er, at nøj hvor må det være hårdt at være i et forhold hvor man konstant skal holde regnskab på "hvis tur det er til at skulle have det sjovt" og hvor man bevist gør ting for at såre hinanden

Anmeld

8. juli 2011

Isabeau

Anne85 skriver:

Min umiddelbare tanke er, at nøj hvor må det være hårdt at være i et forhold hvor man konstant skal holde regnskab på "hvis tur det er til at skulle have det sjovt" og hvor man bevist gør ting for at såre hinanden

Ja, det er hårdt, især når han slet ikke tænker over, hvor meget det sårer mig gang på gang at blive "efterladt" herhjemme!

Jeg har så lidt "spænding" i livet, lige foruden min datter og hendes påfund :p Så lad mig nu drille ham lidt

Anmeld

8. juli 2011

jydeinden

hmm jeg tænker så også lidt, hvor katten er hensynet og respekten til hinanden henne? jeg ville flippe maks hvis min kæreste bare forventede at jeg pr automatik tog mig af vores børn og så kunne han ellers gøre som det passede ham, sådan fungerer et forhold altså bare ikke.

Anmeld

8. juli 2011

Frøken J.

Ja, så er i jo lige gode om det, og så kommer i aldrig videre med problemer. Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor du mener, at det er at løse det hele at gøre "gengæld". Og så især med lige at ville gøre ham jaloux.. Sådan et forhold gad jeg godt nok ikke være i. Hvad med at prøve med kommunikation i stedet for den der evige kamp? Jeg håber ikke du bliver fornærmet, men jeg synes det lyder virkelig åndssvagt og tåbeligt, og jeg synes du er lige så slem som ham, hvis du vælger at gennemføre din plan Og så mister du lidt i mine øjne retten til et bebrejde ham.

Synes måske i skulle prøve det der med at snakke sammen Og hvis i ikke kan, så få noget prof. hjælp. I har et barn, og et barn mere på vej, så i burde begge opføre jer som voksne mennesker og holde op med at straffe hinanden, for dte holder altså ikke overhovedet!

Anmeld

9. juli 2011

TaAsJu

Hé hé.. Man kan altid møde en x kæreste eller 2 i Gaden. Forstår godt du bliver sur når manden vil i byen jule aften lige efter han er blevet far for anden gang!! Sku ikke i orden og kan godt forstå dig at du bliver sur.. Jeg havde nok også valgt og gøre det samme som dig vil jeg ærlig indrømme. Men efter gennem ført plan og han begynder og brokke sig. Så bed ham vende den om og se på sig selv og hvordan du har det når han efterlader dig hjemme. Som du selv siger er det jo fint med et turer om md. Så det er jo ikke fordi han har det hårdt!! Men held og lykke og rigtig god tur i byen.. Vil gerne høre hans reaktion

Anmeld

9. juli 2011

mortilflere

Jeg fatter ikke dig , hvorfor være mod andre som du ikke selv vil behandles .......

Det er sg barnligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.