Hej!
Palle, kæresten, er i virkeligheden MEGET social, og kan snakke med alle mennesker, men han kan lide bare og sidde hjemme for sig selv, se fjernsyn og lign., hygge med mig. Hvorimod jeg er den type som elsker at grille med vennerne, holde indflytterfest hver gang, vi er flyttet et nyt sted hen, bruge enhver lejlighed til og holde fest. Sådan var det ihvertfald engang!
Så fik vi Stella for snart 2 år siden, så det er ikke blevet til så meget socialt fra min side, da jeg er lidt af en hønemor, men derimod er kæresten begyndt og gå meget ud - og det PISSER mig af, rent ud sagt! Jeg har intet imod et par ture i byen om mdr., men de sidste 2 mdr. har han været i byen hver weekend, enten fredag eller lørdag.
Jeg er sgu jaloux - indrømmer det! Jeg savner sådan at gå i byen og danse! Han tager det som en selvfølge at jeg "bare" ser efter Stella... Forleden ringede han at sagde, han ikke kom hjem og spiste; "snupper lige et par øl på den lokale med Nikolaj - vi ses senere". Ikke noget med om det var i orden eller noget...? Blev sgu lidt pissed over det!
Nu er jeg gravid igen, termin d. 2. dec., så har selvfølgelig allerede planlagt at holde jul med min mor, stedfar, søster og hendes familie, samt svigerfar. Kæresten havde åbenbart glemt det, da jeg nævnte det sidst, og blev lidt irriteret over det. Han vil gdt i byen og være sammen med "fremmede", men han gider ikke sidde med min familie (oz hans egen), nogen han kender. jeg gider da ikke stå og lave mad med en nyfødt på armen; and, steg, kartofler og lign., mens jeg lige hver 2. time skal amme. Gu´ vil jeg ej! Så sagde til ham, at han kunne blive hjemme. Slut!
Nå, men endelig har jeg fået lokket et par veninder med i byen imorgen, i Gaden
Er godt nok gravid, men trænger sådan og skal nok passe på
Kæresten blir godt nok hjemme og ser efter Stella, og for at jeg måske kan pisse ham af lidt, snupper jeg lige en tur næste weekend også - biograftur og café bagefter. Men med vilje får han det først at vide et par dage før!
Håber jeg møder et par ekskærester i gaden imorgen, og så fortælle ham om dem. Han har godt af og være lidt jaloux!
Bare lidt luft