råd søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

hej...

står i et vildt dilemma min datter på 5mdr.. er begyndt og komme ind i en slags krigse og ved ikke hvad jeg skal gøre hun kan overhovedet ikke ligge alene skal være omkring hende 24/7 eller græder hun og skriger som jeg ved ikke hvad..? ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre andet end og tag hende op har i prøvet det eller har i nogen gode råd hvad man kan stille op..? bliver så ked for kan ikke klare og se hende være så ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Tona

Anonym skriver:

hej...

står i et vildt dilemma min datter på 5mdr.. er begyndt og komme ind i en slags krigse og ved ikke hvad jeg skal gøre hun kan overhovedet ikke ligge alene skal være omkring hende 24/7 eller græder hun og skriger som jeg ved ikke hvad..? ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre andet end og tag hende op har i prøvet det eller har i nogen gode råd hvad man kan stille op..? bliver så ked for kan ikke klare og se hende være så ked

Hvad får hun at spise? Kan det være sult?

Eller kan det være maveproblemer?

Anmeld

8. juli 2011

Tona

Eller hvis det ikke har varet så længe: kan det være tænder?

Anmeld

8. juli 2011

Mka

Vi har lige haft en uge hvor vores pige var på samme måde. Tænkte også først tænder, men det er gået over igen. Min datter er 4 mdr og 2 uger, vi var også ved at gå ud af vores gode skind, fordi vi ikke vidste hvad det var. Vi overvejede at begynde på grød, fordi vi tænkte sult, men altså det er gået i sig selv igen. Måske det bare er en periode også for jer,

Knus

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

tro ikke det er sult for hun for nok mad.. evt tænder men bliver de så sådan..? håber det er enten er det eller bare en fase ...

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

Det kunne være den første af de mange faser, hvor de opdager at verden er stor og mor lige pludselig kan blive væk.
Jeg legede tittebøh med min dreng og det hjalp

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Det kunne være den første af de mange faser, hvor de opdager at verden er stor og mor lige pludselig kan blive væk.
Jeg legede tittebøh med min dreng og det hjalp

ja det kan jo kun prøves men godt det hjalp hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.