Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter er nu 4 måneder om et øjeblik ... kan slet ik forstå tiden er gået SÅ hurtigt!! Sundhedsplejersken var her igår, og hun blev vejet til 6700 gram og målte 64 cm ... Så det er rundt regnet 1 kg og 4 cm om måneden, da hun startede med 2660 gram og 48 cm Godt det ikke er os andre der vokser i sådan en fart ... så kunne det godt være man skulle overveje fuldstændig at droppe julemaden Fik også besked på at gå igang med lidt grød .. Vælling er åbenbart ikke for godt for sådan en lille mave.. Her til morgen ligger hun så i min seng, og bliver lagt på ryggen, jeg vender lige ryggen til et øjeblik for at finde noget tøj, og da jeg venter mig ligger hun på siden og kæmper for at komme rundt ... Så holder jeg let fast i hendes ene ben, og vupti så ruller hun næsten helt selv Så nu er det forbudt at ligge på dobbeltsengen alene, inden jeg får set mig om er hun da den der er smuttet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jolu skriver:Ja det går bare alt for hurtigt, så det er om at nyde de små pus.....Det med at du skal gå igang med grød.....det synes jeg måske er lidt forjaget......Hun er kun lige blevet 4 mdr. og de små kan sagtens nøjes med flaske/bryst i 6 mdrs. tid......hvis bare hun og du trives med det.....så tag det endelig roligt og lad dig ikke stresse.......hun skal nok nå det hele..... God jul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128