Gode Råd søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

MaleneJensen

Hej Herinde...

Jeg søger gode råd da jeg er ved af sprænge/knække..

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 7½år og vi har en lille datter på 4½ måned. Min kæreste gik under graviditeten og sagde hvor meget han glædede sig og ville hjælpe mig men det som om efter vi har fået vores datter af det ligesom har ændret sig.. Efter han får fri fra job kommer han hjem og siger hej til hende og fjoller lidt med hende men så får jeg hende også igen. Efter aftensmaden og indtil hun skal i seng har jeg hende stort set også da han gerne vil sidder ved hans x-box  Jeg kan blive så rasende på ham for kan ikke forstå hvordan sådan noget lort kan være vigtigere end ens egen Guldklump.. Det er ca. 3-4 uger siden jeg sagde til ham af mine følelser for ham ikke var så stærke mere fordi jeg syntes han svigtede for meget herhjemme og det tog han også til sig og ændrede sig men så den sidste uge ca er det som om det er helt glemt fra hans side af igen  Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere ved ham, vil jo virkelig vi skal løse det for ønsker ikke for vores pige af hendes forældre ikke er sammen..

Mvh den ulykkelig Mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

aarhusmor

MaleneJensen skriver:

Hej Herinde...

Jeg søger gode råd da jeg er ved af sprænge/knække..

Jeg har været sammen med min kæreste i snart 7½år og vi har en lille datter på 4½ måned. Min kæreste gik under graviditeten og sagde hvor meget han glædede sig og ville hjælpe mig men det som om efter vi har fået vores datter af det ligesom har ændret sig.. Efter han får fri fra job kommer han hjem og siger hej til hende og fjoller lidt med hende men så får jeg hende også igen. Efter aftensmaden og indtil hun skal i seng har jeg hende stort set også da han gerne vil sidder ved hans x-box  Jeg kan blive så rasende på ham for kan ikke forstå hvordan sådan noget lort kan være vigtigere end ens egen Guldklump.. Det er ca. 3-4 uger siden jeg sagde til ham af mine følelser for ham ikke var så stærke mere fordi jeg syntes han svigtede for meget herhjemme og det tog han også til sig og ændrede sig men så den sidste uge ca er det som om det er helt glemt fra hans side af igen  Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere ved ham, vil jo virkelig vi skal løse det for ønsker ikke for vores pige af hendes forældre ikke er sammen..

Mvh den ulykkelig Mor...

Jeg ved ikke hvorfor mænd bliver sådan. Men der er nok ikke andet for end at snakke med ham igen

Anmeld

9. juli 2011

1000Ben

Jeg ville sørge for selv at sidde og spille x-box når han kom hjem og ikke løfte en finger...... Rigtig mange gange skal mænd have det ind med ske. Tror desværre ikke det er langtidsholdbart bare at tage en snak med ham igen  Men det er ikke fair, I var 2 om at få et barn og han burde da vise liiiidt mere interesse end lige et hurtigt "hej" og så tilbage til x-boxen.... 

Du får lige en for kan godt forstå du er lidt ulykkelig over situationen. 

Anmeld

9. juli 2011

B&J

helt ærligt jeg ville fjerne den dumme xboks også kan han spille på den når den lille er kommet i seng skader ikke han hjælper til jeg ville også blive sur og ked af det hvis det var

Kæmpe krammer her fra

Anmeld

10. juli 2011

MaleneJensen

Takker for krammene herinde, det varmer

Ja det er rigtig træls og kan ikke helt følge ham, hvordan det andet kan være så vigtig... Og nu er han begyndt på af gerne vil have barn nr. 2 men kan bare ikke helt forstå hvordan han kan forslå det?

Har også overvejet både af fjerne x-boxen og snakke med ham men syns bare heller ikke det skal passe, maanden er sq over 16 år så burde han forstå det.. !

Anmeld

10. juli 2011

pastry26

Hmmm måske han bare skal have et vink med en vognstang før han vågner op?? Jeg synes du skal tage en snak mere med ham og fortælle ham hvor meget Jeres lille pige fylder i dit liv og din hverdag, og at det kunne være rigtig dejligt, at han tog over og tog sig af også..

Måske han mangler den der "connection" med jeres datter, han kan måske føle sig udenfor? Det har man hørt om før.. Ellers så må du smide hans controllere eller hvad de nu hedder, ud og af helved til, så finder han nok på at rette sin opmærksomhed mod jer..

til dig!

Anmeld

10. juli 2011

Noneother

x-boxen kunne jo komme ud for et lille uheld. 

Så kunne det ske at den fes igennem... Ellers ja. Så er det i hvert fald ikke den der er problemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.