KAn se, at der ikke er mange dage der skiller vores døtre ad (Elena er fra d.22 dec)
Ved ikke hvor meget Liva spiser, men jeg har en pige der har enormt god og stor appetit, hun spiser store portioner grød og mos og er absolut ikke kræsen...
Hun har, de sidste 1½ måned, ikke fået bryst inden sengetid, da vi gik i gang med projekt 'FAlde i søvn selv'... - Elena bruger heller ikke sut eller tager flaske!
Spiser din datter meget i løbet af dagen, for så har hun måske heller ikke brug for, at få noget at sove på?
Min datter får en stor portion mos mellem 17.30 og 18.30, bliver lagt i seng mellem 19 og 20. Hun sover så frem til kl.5, hvor jeg giver hende bryst, men hun´er egentlig ikke sulten, det er bare hygge for hende... Så sover hun videre til mellem 6 og 7.
Har din datter ikke en bamse eller andet hun kan putte med, andet der kan give hende den tryghed hun har brug for, som hun plejer at få via, amning?
- Herhjemme har vi altid en sutte liggende i sengen, den bliver kun brugt til at nuldre, og en puttebamse, som er uundværlig...
Anmeld