kager ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

mulle7430

her lidt kager fra mig igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

mariamiss6

Dine kager er rigtig fine synes jeg

Men hvorfor ovberpøser du dem med vand?

Anmeld

9. juli 2011

mulle7430

mariamiss6 skriver:

Dine kager er rigtig fine synes jeg

Men hvorfor ovberpøser du dem med vand?

tak  der faktisk ikke ret meget vand på bruger en lille pensel... de skinner bare når de har fået det og det bliver de ved med ellers sidder alt flormelisen på den og det ser ikke pæn ud

Anmeld

10. juli 2011

mariamiss6

mulle7430 skriver:

tak  der faktisk ikke ret meget vand på bruger en lille pensel... de skinner bare når de har fået det og det bliver de ved med ellers sidder alt flormelisen på den og det ser ikke pæn ud

Okay, men hvordan bærer du dig ad med at få så meget flormelis på toppen af dem da?

Det er altså IKKE for at kritisere dig jeg spørger, de fleste vil bare helst undgå at bruge vand på toppen jo

Anmeld

10. juli 2011

mulle7430

mariamiss6 skriver:

Okay, men hvordan bærer du dig ad med at få så meget flormelis på toppen af dem da?

Det er altså IKKE for at kritisere dig jeg spørger, de fleste vil bare helst undgå at bruge vand på toppen jo

jamen det er jo i dejen eller hva man kalder den  smiler

Anmeld

13. juli 2011

mariamiss6

mulle7430 skriver:

jamen det er jo i dejen eller hva man kalder den  smiler

Men det der er i dejen kan man jo ikke se på toppen af kagen, eller det burde man ikke kunne, for så vil jeg sige du skal ælte lidt længere tid hehe

Anyways, måske vender du op og ned på fondanten når du ruller ud? I så tilfælde, lad være med det. Du kan nøjes med at dreje fondanten rundt, altså bare flytte lidt på den hver gang du har rullet et par gange, så der kune kommer flormelis på undersiden af den

Anmeld

13. juli 2011

mortilflere

jeg bruger maisena mel det er nemt at børste af med en børste der er tør flotte kager

Anmeld

13. juli 2011

mulle7430

mortilflere skriver:

jeg bruger maisena mel det er nemt at børste af med en børste der er tør flotte kager

tak  ja man lære noget nyt hele tiden smiler

Anmeld

13. juli 2011

mulle7430

mariamiss6 skriver:

Men det der er i dejen kan man jo ikke se på toppen af kagen, eller det burde man ikke kunne, for så vil jeg sige du skal ælte lidt længere tid hehe

Anyways, måske vender du op og ned på fondanten når du ruller ud? I så tilfælde, lad være med det. Du kan nøjes med at dreje fondanten rundt, altså bare flytte lidt på den hver gang du har rullet et par gange, så der kune kommer flormelis på undersiden af den

det vil jeg prøve men det andet giver lige prikken over det synes jeg  har lige købt den der baby skabelon er godt noget vild overrasket over hvor sød den er blevet og alle de små ting på den det er vildt men der brugte jeg det rigtige som i bruger til jeres kager

Anmeld

13. juli 2011

mariamiss6

mulle7430 skriver:

det vil jeg prøve men det andet giver lige prikken over det synes jeg  har lige købt den der baby skabelon er godt noget vild overrasket over hvor sød den er blevet og alle de små ting på den det er vildt men der brugte jeg det rigtige som i bruger til jeres kager

Jeg ved ikke hvad for noget 'rigtige' du mener?

Hvis det er fondanten du mener, så holder jeg på at man skal bruge det man selv synes virker bedst, kunden kan garanteret ikke smage meget forskel på den ene sukkermasse eller den anden alligevel

Og ja, jeg har også en baby form, den hvor babyen ligger på maven, og jeg var også imponeret over hvor god den egentlig blev

jeg ved ikke hvad du gør, men een fortalte mig en gang, at for at være sikker på at få babyen ud af formen, uden at ødelægge den, så skal man bare smide den i fryseren en halv times tid, og det virker faktisk glimrende :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.