Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed33 skriver: Hun er bare så skøn. Glæder mig til, at vise hende sin lille "kusine" snart
Hun er bare så skøn. Glæder mig til, at vise hende sin lille "kusine" snart
sismofutten skriver: Sikke nogle skønne billeder
Sikke nogle skønne billeder
Lone H. skriver: Ja vi venter spændt men hun må gerne lige vente til mindst 1. august
Ja vi venter spændt men hun må gerne lige vente til mindst 1. august
Faktisk den 7 Så er vi lige kommet forbi min fødselsdag og så er lungerne og 100 % færdige
Kofoed33 skriver: Faktisk den 7 Så er vi lige kommet forbi min fødselsdag og så er lungerne og 100 % færdige
Lone H. skriver: Jamen så venter hun bare dertil
Jamen så venter hun bare dertil
jeps
Jamen altså.... hun er jo bare så lækker...
Det er også ved at være alt for længe siden vi har set hinanden...
puha tiden flyver - der ER bare ikke timer nok i døgnet efter jeg er startet på job igen
noname skriver: Jamen altså.... hun er jo bare så lækker... Det er også ved at være alt for længe siden vi har set hinanden... puha tiden flyver - der ER bare ikke timer nok i døgnet efter jeg er startet på job igen
Lone H. skriver: Nu det ved at være lang tid siden i sidst så billeder af Julie Irene så her kommer lige "lidt" fra de sidste 3 måneder
Nu det ved at være lang tid siden i sidst så billeder af Julie Irene så her kommer lige "lidt" fra de sidste 3 måneder
Hvor er hun bare skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128