Min datter er 11 mdr.
Vi lever alene hende og jeg, og hun har desværre ingen kontakt til sin far, da han ikke er i en situation hvor han er klar til det.
Men min datter fortjener virkeligt alt det bedste. Men min økonomi gør lige nu at der ikke er så mange penge til julegaver

Jeg har jo en masse der skal købes til, min datter er selvfølgelig klart den vigtigste, og skal da have den største gave. Men jeg ville bare ønske, jeg havde råd til at købe noget større..... meget større

Jeg er simpelthen så deprimeret. det er hendes aller første jul, og alligevel føler jeg at alle de andres gaver er bedre end hvad jeg end kan købe for den smule penge jeg nu engang har

Jeg tror jeg giver hende et trommesæt, og en lille ting ekstra

Jeg ved godt at det ikke kommer an på gaverne, og at hun ikke forstår det. Men jeg vil jo gerne kunne fortælle hende med stolthed i stemmen om hendes første jul når hun bliver størrer!!
Heldigvis har hun jo fødselsdag her den 10 januar. og der er det kun hende der skal have gave

Så der kan blive til en størrer ting!!
Men jeg synes bare lige det er lidt hårdt lige nu, og trængte lige til at komme ud med det.
Men tak for at i alle ville læse med så langt

Knus Pernille
Anmeld