Deprimeret over ikke at kunne give min datter den perfekte jul!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2008

Mutti2

Min datter er 11 mdr.
Vi lever alene hende og jeg, og hun har desværre ingen kontakt til sin far, da han ikke er i en situation hvor han er klar til det.

Men min datter fortjener virkeligt alt det bedste. Men min økonomi gør lige nu at der ikke er så mange penge til julegaver
Jeg har jo en masse der skal købes til, min datter er selvfølgelig klart den vigtigste, og skal da have den største gave. Men jeg ville bare ønske, jeg havde råd til at købe noget større..... meget større

Jeg er simpelthen så deprimeret. det er hendes aller første jul, og alligevel føler jeg at alle de andres gaver er bedre end hvad jeg end kan købe for den smule penge jeg nu engang har

Jeg tror jeg giver hende et trommesæt, og en lille ting ekstra

Jeg ved godt at det ikke kommer an på gaverne, og at hun ikke forstår det. Men jeg vil jo gerne kunne fortælle hende med stolthed i stemmen om hendes første jul når hun bliver størrer!!
Heldigvis har hun jo fødselsdag her den 10 januar. og der er det kun hende der skal have gave Så der kan blive til en størrer ting!!

Men jeg synes bare lige det er lidt hårdt lige nu, og trængte lige til at komme ud med det.
Men tak for at i alle ville læse med så langt

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

twinboys

Det skal du altså ikke tænke på... Synes kærlighed og omsorg er den aller største gave man kan få... Så dyrk det ekstra meget og julehyg mere end normalt... Så kan det være din historie til hende senere i livet... Kærlighed er meget større end det man køber... Og kærlighed til et andet menneske er GRATIS og meget værdifyldt...

Så om hun få en lille billig gave eller en stor dyr gave er lige gyldig, det er tanken der tæller...

Majbritt

Anmeld

15. december 2008

Mette+Mathias

Hvad med at give hende den gave som kun DU kan give hende???

Giv hende en bog med billeder og tekst om heeele hendes juleaften, - start med et billede når hun vågner, hvis i besøger nogen, går en tur, spiser frokost, når hun får det fine tøj på, - et billede med alle pakkerne osv osv. og slut af med et billede hvor hun ligger i sin seng og sover *S*

Køb evt. en scrapbog, -eller også blot en kinabog, - og hvis det er, så få fremkaldt to af hvert billede så du har et til albummet (hvis du bruger den slags) og et til historien.

Alt efter energi osv. kunne du gøre det samme til hendes fødselsdag, og måske de næste par år?

Anmeld

15. december 2008

H+S Skjolgborg.

Kan kun give dig ret Majbritt kærlighed og omsorg er den største gave man kan give sit barn/børn.Pernille hun er så lille så gavepapire er meget sjover af lege med juleaften af se hende med det ja og de gave der nu er.an du rolig glæd dig over det for det er stortttttt glædligt og mega sjovt af se tro mig.
her har jeg pyha i år begge mine børn juleaften nytår er de hos deres far..sidste år var det ikke sjovt især ikke med mit lille barn hun er jo ikke andet 2½ år nu.Svært af være glad juleaften uden sine børn.Men glæder mig vildt til i år.
Det skal nok gå pernille det tro jeg på.
Af og til kan man købe stor dyr gave andre gange ikke og det er også fint sådan for børn syntes jeg de få stor som små som billige som dyr gaver..
Masse af kys,kram osv...
Glædlig jul det skal nok bleve en god jul...
knus fra henriette

Anmeld

15. december 2008

H+S Skjolgborg.

Mette+Mathias skriver:

Hvad med at give hende den gave som kun DU kan give hende???

Giv hende en bog med billeder og tekst om heeele hendes juleaften, - start med et billede når hun vågner, hvis i besøger nogen, går en tur, spiser frokost, når hun får det fine tøj på, - et billede med alle pakkerne osv osv. og slut af med et billede hvor hun ligger i sin seng og sover *S*

Køb evt. en scrapbog, -eller også blot en kinabog, - og hvis det er, så få fremkaldt to af hvert billede så du har et til albummet (hvis du bruger den slags) og et til historien.

Alt efter energi osv. kunne du gøre det samme til hendes fødselsdag, og måske de næste par år?

EN SUPER IDE SYNTES JEG......................

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

hmmm...hvad er det lige et barn på 11 måneder mangler allermest i sit liv?

det er selvfølgelig en glad og kærlig mor, så giv hende det, julen har aldrig handlet om gaver, men om nærhed, og kan du give din datter det, så har du givet hende alt!

hun får med garanti så mange andre gaver, så læn dig tilbage, spar dine penge, og brug dem på en tur i zoo efter nytår...det vil hun med garanti sætte meget mere pris på.

stort juleknus fra loggi, som også er en fattigrøv her hen over jul!

Anmeld

15. december 2008

heaven

kære Pernille.

som du selv er inde på, så er din datter FUUULDSTÆNDIG ligeglad med, hvilken gave hun får - hun ville sådan set også være ligeglad, hvis hun ikke fik noget overhovedet. Hun er 11 mdr....

Kan SAGTENS følge dig i at du gerne vil give hende en fin gave, men du kan jo ikke trylle. Sådan er det i år, og du kan da sagtens give hende et trommesæt, hvis det er det du vil og har råd til... Det er da en rigtig fin gave synes jeg. Men hun vil være lige så glad for papiret og, og hun vil ikke spørge til hendes første juleaften de næste mange år. Op med humøret, - din datter ved du elsker hende, og det er det vigtigste.... tag på nogle ture sammen, og kig på nogle nisser og skab lidt julestemning den vej - det skal nok gå

Jannie - der slet ikke gav sin søn julegave sidste år, da han kun var 5 mdr

Anmeld

15. december 2008

Miamaja

Milla-Victoria's mor skriver:

Min datter er 11 mdr.
Vi lever alene hende og jeg, og hun har desværre ingen kontakt til sin far, da han ikke er i en situation hvor han er klar til det.

Men min datter fortjener virkeligt alt det bedste. Men min økonomi gør lige nu at der ikke er så mange penge til julegaver
Jeg har jo en masse der skal købes til, min datter er selvfølgelig klart den vigtigste, og skal da have den største gave. Men jeg ville bare ønske, jeg havde råd til at købe noget større..... meget større

Jeg er simpelthen så deprimeret. det er hendes aller første jul, og alligevel føler jeg at alle de andres gaver er bedre end hvad jeg end kan købe for den smule penge jeg nu engang har

Jeg ved godt at det ikke kommer an på gaverne, og at hun ikke forstår det. Men jeg vil jo gerne kunne fortælle hende med stolthed i stemmen om hendes første jul når hun bliver størrer!!
Heldigvis har hun jo fødselsdag her den 10 januar. og der er det kun hende der skal have gave Så der kan blive til en størrer ting!!

Men jeg synes bare lige det er lidt hårdt lige nu, og trængte lige til at komme ud med det.

Knus Pernille

jeg kan fortaelle dig jeg havde en dejlig tryg barndom og jeg er slet ikke blevet fortalt om min allerforste jul. Du kan sagtens gore hendes forste jul dejlig og fantastisk ved at vare glad selv. babyer og smaa born kan nemlig klart maerke hvis mor er glad og saa er alting bare bedre. jeg synes du skal sige til dig selv.. op med humoret og pynt op i dit hjem og sat lidt dejligt julemusik paa,hvis du nyder at bage, saa kan du jo lade hjemmet dufte af smaakager eller kanelsnegle.. det er altid rart. min den lille var kun 8 mdr sidste jul og han gad slet ikke sine gaver, kun papiret!

Anmeld

16. december 2008

malou

Milla-Victoria's mor skriver:

Min datter er 11 mdr.

Knus Pernille

Årh fik helt gåsehud da jeg læste dit indlæg.... ville bare fortæle dig at vi i år har gjort det kun tll børnene jul.. dvs. det kun er ungerne der får gaver fra os. Vi har heller ikke råd til de store julegaver så derfor har vi lavet den aftale med vores famile. Og det er selvfølgelig helt i orden. Det er jo også mere det at være sammen og hygge der er det vigtige og så vender vi jo bare tilbage med gaver til næste år

Hilsen en mor på barsels penge og nyt hus

Anmeld

16. december 2008

jolu

Kan godt forstå dig, du sidder med dit pureste guld i favnen og vil bare dit barn det bedste.....Men alene det at du har så voldsomme og stærke følelser for din engel,- det siger mere end 1000 gaver......

skriv du dine føleser ned i en bog til din sveske så er jeg sikker på at de ord om 20 år.......bringer større forståelse og tak en selv den største gave...... Glædelig jul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.