Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamiolvi skriver: Kan nogen sige godt eller skidt om brio sport barne vogn ... Vi har kig på sådan en men har nogen her nogen erfaringer ...
Kan nogen sige godt eller skidt om brio sport barne vogn ... Vi har kig på sådan en men har nogen her nogen erfaringer ...
Vi købte en Brio Sport i 2005 til vores første barn, og den har siden været brugt til nummer to og er stadig i brug ved nummer tre...
Så intet ondt om den. At den er falmet på kalechen er vel kun at forvente
nu er jeg ikke så skrap til navne, så måske et link til en, ville ku hjælpe mig.
Uden at vide ret meget om hvilke modeller det er, men der er nogle af Brio barnevognen der er blevet trukket tilbage.
Mener det er sport modellen, kompact og Brio go... da skruerne er løse i bunden og der er problemer med liften.
Det står på sikkerheds styrelsens hjemmeside, så kan du selv tjekke det.
http://www.sik.dk/Professionelle/Produktsikkerhed/Farlige-produkter/Arkiv-over-farlige-produkter/Arkiv-2011
En af mine bedste veninder har den vogn og jeg er såååå misundelig for den er bare så let og lækker at køre med. Jeg har en Odder men ville bytte anyday og har købt en Brio klapvogn som jeg ELSKER!!!
jeh har haft en brio vogn i meget kort tid, da den var noget værre skrammel, den klappede sammen i kalechen, var meget løs i styret..
min svigerinde har den nye brio , og de bøvler noget med stellet så det er et no go fra mig af...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128