Spist en sten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.271 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvad ville i gøre hvis i fik af vide af dagpleje moren at jeres søn på 11 mdr, vist nok havde spist en sort sten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

serinasmor

ikke andet end at holde øje med at den kommer ud igen ...

der ryger en sten ned i ny og næ ... det er kun farligt hvis stenen var meget skarp ... men så var den heller ikke røget ned uden problemer ... bare rolig .. du burde få stenen at se senest søndag aften

Anmeld

8. juli 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Hvad ville i gøre hvis i fik af vide af dagpleje moren at jeres søn på 11 mdr, vist nok havde spist en sort sten ?

Umiddelbart ingenting.. hvis han ikke er påvirket.. så skal den nok komme ud i den anden ende

Anmeld

8. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

holde øje med om den lille får feber eller ondt... og ellers bare om den kommer ud igen...

og så ville jeg bede DP holde lidt ekstra øje mht. stenene

Anmeld

8. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ikke noget...den kommer ud igen

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juli 2011

Davidsen87

Ingen ting, det kan vel os ske hjemme  

Anmeld

8. juli 2011

Lullaby

Anonym skriver:

Intet. Mine unger har også drukket mudder af en sodavandsflaske. Tager det ikke så tungt

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

ikke andet end at holde øje med at den kommer ud igen ...

der ryger en sten ned i ny og næ ... det er kun farligt hvis stenen var meget skarp ... men så var den heller ikke røget ned uden problemer ... bare rolig .. du burde få stenen at se senest søndag aften

Okay, godt nok. Begyndte bare lige at føle mig som en dårlig mor der ikke havde reageret på det. For han virker nemlig ikke besværet af det. Og jeg tænkte også at den da nok kom ud igen. Men lige pluselig fik jeg en dum tanke. (der var den historie om en dreng der havde spist batterier, hvor det gik helt galt) Jeg ved godt at batterier og en sten ikke kan sammenlignes. Men.. Ja, jeg blev bare lige nervøs for om jeg skulle reagere.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg blev bare lige nervøs for om jeg skulle reagere eller lade vær. Han virker glad og tilfreds. Så den kommer nok ud af sig selv igen!

Anmeld

8. juli 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Okay, godt nok. Begyndte bare lige at føle mig som en dårlig mor der ikke havde reageret på det. For han virker nemlig ikke besværet af det. Og jeg tænkte også at den da nok kom ud igen. Men lige pluselig fik jeg en dum tanke. (der var den historie om en dreng der havde spist batterier, hvor det gik helt galt) Jeg ved godt at batterier og en sten ikke kan sammenlignes. Men.. Ja, jeg blev bare lige nervøs for om jeg skulle reagere.

det er der ingen grund til

hvis han ellers har det fint så tag du det bare helt roligt

verden skal jo smages i den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.