Hvilken barnevognssele kan i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.094 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

grønbæk

Nu er tiden inde til at Ronja skal spændes fast Men hvilken sele kan anbefales? Har læst mig frem til at Basson selen er testvinder. Har set nogle stykker, men er træt af alt det stof der er på ryggen, tænker det bliver alt for varmt her i sommer månederne. Barnevognen er en BRIO sport, men det har vel ikke den store betydning? Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

2babygirls

grønbæk skriver:

Nu er tiden inde til at Ronja skal spændes fast Men hvilken sele kan anbefales? Har læst mig frem til at Basson selen er testvinder. Har set nogle stykker, men er træt af alt det stof der er på ryggen, tænker det bliver alt for varmt her i sommer månederne. Barnevognen er en BRIO sport, men det har vel ikke den store betydning? Hvad siger I?

Hmmm min lille pige vil MEGET gerne ligge på ryggen, og vi har den der skal klikkes sammen foran, og den er jo lidt dum at ligge på, når hun får mast sig derom, så vil nokanbefale en med lynlås.
MEN nej, det har vist ikke noget at sige hvilken en du vælger, bare den kan klikkes fast i bunden.

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

grønbæk skriver:

Jeg kan ikke anbefale nogen, da jeg synes at de to jeg har er hele det samme, men vil faktisk bare lige sige at du skal huske at tjekke og rette den til hver gang du spænder dit barn fast.

(Lidt info jeg læste efter den lille dreng i DP'en døde)

Anmeld

8. juli 2011

grønbæk

Er alle seler med stof (det ligner en vest på ryggen) i ryggen?

Anmeld

8. juli 2011

maria_wlt

grønbæk skriver:

Er alle seler med stof (det ligner en vest på ryggen) i ryggen?

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=barnevognssele&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=da&tab=wi&biw=1280&bih=664

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

grønbæk skriver:

Jeg valgte en med lynlås, da jeg fik af vide at de var mest sikre .. og er glad og tilfreds for min

Anmeld

8. juli 2011

LC

Vi har også plastik spænder foran, men vil nok som de andre skriver vælge en med lynlås.

I forhold til om der er stof på ryggen og det bliver varmt om sommeren, så tror jeg faktisk at det er mere behageligt for din baby at ligge på et stort stykke stof, som fylder hele ryggen, frem for 3 tynde stropper, som kan ligge ubehageligt med kanterne. Specielt om sommeren hvor dit barn måske kun sover i body eller ble i barnevognen.

Har selv en sele med stof på hele ryggen.

I forhold til varme, så kan du også vælge at købe en hvid sele frem for en sort, det skulle også give minde varme(men til gengæld hurtigee blive snavset)

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg har en babydan klik sele.

det er den jeg bedst kan li fordi den er så simpel at indstille. den er super nem at spænde, og man kan nemt regulere størrelsen afhængig af hvor meget tøj barnet har på netop den dag

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

Vi har en Thorn kliksele og er meget glade for den. Der er kun stofstykke på ryggen, og det er ikke tykt, så vores ellers varme dreng bliver ikke mere varm af den.

Anmeld

9. juli 2011

mth1987

Jeg vil også anbefale en thorn, lånte en på et tidspunkt og den var super nem. Havde selv lige købt en brio som jeg ikk vil anbefale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.