Så blev Cajsa 8 mdr, for 4 dage siden.. Puha, det er godt nok vildt!
Hun kom til verden d.4/11-2010 på Haderslev sygehus kl.02.43 og var 51 cm og vejede 3190 gr 
Hun lagde hårdt ud med at skrige da hun var halvanden uge gammel, og fortsatte indtil hun var lige over 2 mdr.. Kan huske én gang, hvor hun gik igang omkring kl.02 om natten (hun startede altid kl.02), og skreg til kl.07 hvor hun sov i 2 timer, og startede op igen kl.09 og skreg til kl.14.30.. Vi har godt nok kigget hinanden dybt i øjnene mange gange, og sagt, at dén klarer vi fandme den her..! Nøj det var hårdt for os allesammen 
Men efter nytår, gik det endelig fremad.. Efter diverse ture til zoneterapi, kiropraktor, gamle husråd, stop af amning og meget andet
Kiropraktoren vandt runden 
Efter det, har hun bare været den sødeste milde lille engel.. Hun er fuld af smil til verden, og har en livskraft man slet ikke kan tage fejl af.. Hun er sart, og man skal passe lidt på hende, men så længe man gør det, så er hun bare 
Hun kravler løs, og har gjort det i et par mdr, og rejser sig op af alt og alle.. Hun pludrer løs, og elsker Cecilie Frøkær
Og hvis vi tager alt tøjet af hende, og smider min dyne ind på gulvet, så kommer hun susende og ligger sig på det, og nyder alt det bløde mod sin lille krop.. Hun kravler hen, og ligger hovedet ned først, så kroppen, også rutsjer hun kroppen hen af dynen.. Det er så skægt at se på
Og hvis vi er ude i køkkenet, kommer hun også ud, og sætter sig midt i det hele, og kigger op på radioen.. Hvis vi ikke tænder for den, sidder hun faktisk og bliver sur, indtil vi så gør det
Hun er oppe på 10,4 kg og er ?? cm (ved faktisk ikke hvor lang hun er, men hun er lang).
Og så tror jeg hun er en smule forelsket i sin far, han får godt nok nogen kærlige blikke indimellem..
Jeg selv overvejer at blive skrevet op til en pacemaker med det samme, for jeg kan slet ikke holde til hendes tempo, og de fremskridt hun laver hele tiden
Også billeder selvfølgelig: