Når kæresten bare er den bedste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Havde verdens værste torsdag... natten til torsdag begyndte mit liv at forme sig som var jeg deltager i en af Nynne bøgerne. Op hver 2 time og rende på toilettet og blive ekstrem gode venner med "Ulrik" og selvfølgelig viste manden sig lige fra sin macho-helte side og holdt mit hår hver evig eneste gang..

Da mit Nynne helved havde været igang i små 24 timer begyndte det at aftage og appetitten begyndte at komme tilbage.. kl 23.45 igår aftes meldte den sig så på banen, lysten var HJEMMELAVET BURGER! Nøøøøj hvor kunne jeg godt ligge i sengen og modtage en fodmassage og spise en hjemmelavet burger med ketchup ud over det hele.. men men men ente med at ganske i en røv syg gulerod der gloede dumt på mig ...som om det var mig der havde valgt den ikke skulle være en saftig burger... 

Da vi vågner imorges kl 06.35 kigger jeg bare på ham og han trækker opgivende på skuldrene som om at han godt ved hvad klokken har slået... den har nemlig slået "bliv liggende i sengen skat så smutter jeg ind og handler til burger til dig mens du ligger og putter" og ganske rigtig, manden er lige smuttet her kl 08.20 ind for at handle ind til hjemmelavet burger mens jeg med ro og fred har puttet mig under dobbeltdynen, smækket SATC på og puttet mig med 2 af hundene..

Nogle gang må man da vel gerne nyde at være gravid ikk? 

Fantastisk fredag til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Brams

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

tak tak 

Anmeld

8. juli 2011

NinaNymannMadsen

fantastisk med en dejlig kæreste.

sådan er min kæreste også når han kan mærke jeg ikk har det helt godt nogen dage.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

NNM skriver:

fantastisk med en dejlig kæreste.

sådan er min kæreste også når han kan mærke jeg ikk har det helt godt nogen dage.

Det er nemlig bare mucho fantastico når man ligger her som en halv strandet hval og han så alligevel bare træder til og gør det med et smil uden det mindste brok.. 

Anmeld

8. juli 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Det er nemlig bare mucho fantastico når man ligger her som en halv strandet hval og han så alligevel bare træder til og gør det med et smil uden det mindste brok.. 

ja nemlig.

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

God kæreste du har

Anmeld

8. juli 2011

sismofutten

Ihh, hvor lyder det bare som om en helt fantastisk kæreste du har dig - hold god fast i ham, og husk at fortælle ham hvor skøn han er

Anmeld

8. juli 2011

maria87

dejligt.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

God kæreste du har

Det må man sige ja til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.