hvornår stoppede i med flaske-.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

janne1986

Lykke ville ik ha den mere da hun var 6 mdr, kun med lidt vand, men helst fra en tud kop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

SaNiNa

Nicklas fik kun flaske de første 14 dag indtil ammningen køre. Derefter ville han bare ikke have flaske.

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

trunte89 skriver:

Det skal han nok gøre.

Har hvertfald endnu ikke hørt om ti-årige der stadig ligger og babber i flasken.

Ha ha, nej, så jeg er også rimelig sikker på at han nok selv slipper den på at tidspunkt

Anmeld

8. juli 2011

bonnie81

min datter er 14 mdr og hun får stadig sin aftenflaske og den er hun meget glad for så tro ik vi li stopper forløbig.

Anmeld

8. juli 2011

Gaia

min datter er 15 mdr. og får stadig sin aftenflaske inden hun skal i seng. Hun har næsten smidt natflasken - ja hun vågnede altså om natten og ville have lidt mælk (hun er ikke den store spiser uansewt om hun har fået mælk eller ej, og lille i størrelse er hun, så tilskriver at det er derfor mælken tildels stadig kan mætte hende). Nå men vi er endelig nået dertil hvor der er flere nætter hun sover igennem og færre hvor hun skal have mælk. f.eks. de sidste 14 dage har hun kun vågnet 1 nat. . Nå men tænker at hun ligesom alle de andre flasker selv styre hvirnår hun ikke vil mere. Jeg tror det kommer helt naturligt. men min græns går altså ved de 2 år. Der skal mælken være væk! Men hun har lidt tid endnu til selv at slippe den inden mutter her griber ind. men nu altså så Hyggeligt at give hende mælk lige inden sengetid. Så kommer til at savne det nårdet engang stopper.

Men hvor er det rart at læse om andre hvis børn også stadig skal have deres aftenflaske , Nogle gange kunne man jo tro man var den eneste, specielt når de fleste af dem man kender hvis barn er på ens egets alder er stoppet.

Anmeld

8. juli 2011

Gaia

bonnie81 skriver:

min datter er 14 mdr og hun får stadig sin aftenflaske og den er hun meget glad for så tro ik vi li stopper forløbig.

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste som har et flaske glad lille barn.

Anmeld

8. juli 2011

MaleneG

SnartMorTil2<3 skriver:

Hej undskyld jeg lige blander mig i debatten, men har bare lige et spørgsmål til alle jer der svare her... Er der nogen af jer hvis børn IKKE bruger sut, og er stoppet med flasken (hvordan og hvornår)?

Sry TS håber ik det gør noget..

Min datter brugte ikke sut, og hun stoppede med flaske omkring 9 måneders alderen, fordi ellers ville hun ikke spise noget andet rigtig mad.

Det var ellers derfor jeg stoppede med amningen da hun var 6-7 mdr, fordi hun nægtede at spise andet end hos mig.

Anmeld

8. juli 2011

Jonatansmor

lucas<3 skriver:

hej piger.

hvornår stoppede jeres børn med og få morgen/aftenflaske.?

lucas kan ikke undvære hans, men er ved og tænke på at han er ved og være for stor til det..

Drengen valgte selv flasken fra som hovedernæring da han var omkring de 6 mdr, han kunne simpelthen ikke blive mæt af mælken. Vi lagde ud med grød, majs og hirse, moste frugter og grøntsager og arbejdede os ud af.

Aftenflasken tog vi en kold tyrker med - 3 ugers tid efter han var stoppet med dagsflasker, 2 dage og så stoppede han med at vågne kl 23, hvor den plejede at falde.

Istedet giver vi os god til til godnatput kl 20, så får han lige tryghedsoverdosis inden den lange nat

Anmeld

8. juli 2011

lauras*mor*

her stoppede vi med aftenflasken da hun var 1 år...

de andre flasker stoppede omkring 7-8 mdrs alderen tror jeg det var..

Det var intet problem overhovedet...

Anmeld

8. juli 2011

Fam. Madsen

Marcus var omkring de to da han stoppet med hans natflaske han elskede sind natflaske og fik den så også i håb om han kunne tage på.. da han altid har været en lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.