Snart børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Nalle

Uha, har lige fået brev idag, om 2 måneder skal min store pige starte i børnehave, 2år og 9 måneder, puha. og endda i samme børnehave som jeg selv har gået i, hvor nogle af pædagogerne stadig er der, så skønt!

Men jeg kan slet ikke forstå min lille pige, er ved at være en stor pige!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Lone Jakobsen

uh du kan tror jeg ved hvordan du har det. min ældste søn bliver 8 år i denne måned.... og det kan jeg da slet ikke forholde mig til

men glæd dig til en helt speciel episode i den datters liv, og vær forberedt på en meget træt datter i de første par dage

Anmeld

8. juli 2011

Nalle

nutche skriver:

uh du kan tror jeg ved hvordan du har det. min ældste søn bliver 8 år i denne måned.... og det kan jeg da slet ikke forholde mig til

men glæd dig til en helt speciel episode i den datters liv, og vær forberedt på en meget træt datter i de første par dage

Ja, vi var tilfældigt derover dagen før hun fik brev om at hun skulle starte, da vi kender mange af pædagogerne, og jeg selv og mine søskende har gået der, og hun elskede det og var slet ikke til at få med hjem igen

Anmeld

8. juli 2011

Lone Jakobsen

Nalle skriver:

Ja, vi var tilfældigt derover dagen før hun fik brev om at hun skulle starte, da vi kender mange af pædagogerne, og jeg selv og mine søskende har gået der, og hun elskede det og var slet ikke til at få med hjem igen

super dejligt. så kan man trygt aflevere hende der.

Anmeld

8. juli 2011

Mira0911

Det bliver spændende... 

Anmeld

8. juli 2011

Nalle

nutche skriver:

super dejligt. så kan man trygt aflevere hende der.

Lige præcis, det bliver skønt

Anmeld

8. juli 2011

Nalle

Mira0911 skriver:

Det bliver spændende... 

Meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.