Oscar 8 mdr... Opdate+ Masiv billedspam !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

morethanperfect

Ja .. Så blev Oscar 8 mdr. i går .. 

Er det virkelig 8 mdr. siden jeg fødte .. Puuha ..

Nå, men alt går som det skal , tror jeg 

For ca. 4 dage siden var han ved lægen fordi han var helt slatten og blanke øjne osv.. Han havde 38,9 i feber, så helt vild syg var han ikke, men det var første gang  Han havde en infektion i det ene øre, så vi skulle gi ham saltvandsdråber, og ligge ham med hovedet højt .. Vi nåede aldrig de saltvandsdråber, så at ligge ham med hovedet højt var åbenbart nok 

Og ja, han kravler derudaf .. Har formået sig selv helt op på 3 trappetrin  Rejser sig op af ALT, og vil meget gerne slå på fjernsynet.....( ) Han er en hidsigprop, og skriger i vilden sky, hvis vi tager fjernbetjeningen fra ham, som han jo ikke må lege med ... Ja , jeg har ikke meget tid for mig selv ligt pt. Vi er jo også flyttet til en stor lejlighed på 121 kvm. Og der er jo en del og rydde op og gøre rent når han endelig sover .. 

Han spiser alt, stort set .. Og er viild med jordbær og ferskner  

Alt for nu , syns bare lige i sku ha en lille opdate og lidt billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

For ca. 4 dage siden var han ved lægen fordi han var helt slatten og blanke øjne osv.. Han havde 38,9 i feber, så helt vild syg var han ikke, men det var første gang  Han havde en infektion i det ene øre, så vi skulle gi ham saltvandsdråber, og ligge ham med hovedet højt .. Vi nåede aldrig de saltvandsdråber, så at ligge ham med hovedet højt var åbenbart nok 

Og ja, han kravler derudaf .. Har formået sig selv helt op på 3 trappetrin  Rejser sig op af ALT, og vil meget gerne slå på fjernsynet.....( ) Han er en hidsigprop, og skriger i vilden sky, hvis vi tager fjernbetjeningen fra ham, som han jo ikke må lege med ... Ja , jeg har ikke meget tid for mig selv ligt pt. Vi er jo også flyttet til en stor lejlighed på 121 kvm. Og der er jo en del og rydde op og gøre rent når han endelig sover .. 

Han er bare fantastisk

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Han er bare fantastisk

Taak smukke ! Og i lige måde 

Anmeld

7. juli 2011

K&S

Iiiiih, hvor er han kær...! Han er en lille charmetrold  Eeeeeelsker hans røde hår...!

Anmeld

7. juli 2011

fif

morethanperfect skriver:

Hehehe hvor er han kæær... og er du gal nogle lårbasser han har

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

K&S skriver:

Iiiiih, hvor er han kær...! Han er en lille charmetrold  Eeeeeelsker hans røde hår...!

Tak smukke 

Det var også det første jeg spurgte jordermoderen om da hovedet kom frem fro 8 mdr. siden

"har han rødt hår, har han rødt hår?? "

Mærkeligt 

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

fif skriver:

Hehehe hvor er han kæær... og er du gal nogle lårbasser han har

Hva mener du ... Lidt tyk er man vel altid ..

Ja, han vejer 10,6 og er 71 cm .. En lille tykkert

Anmeld

7. juli 2011

kamtok

Arj hvor er han lækker...

Anmeld

7. juli 2011

morethanperfect

kamtok skriver:

Arj hvor er han lækker...

Taaaak !! 

Anmeld

7. juli 2011

K&S

morethanperfect skriver:

Hva mener du ... Lidt tyk er man vel altid ..

Ja, han vejer 10,6 og er 71 cm .. En lille tykkert

Hihi, herhjemme er Anton 11 måneder, vejer lige knap 11 kilo fordelt på 75 cm  Jeg eeeeelsker hans ekstra knæ-delle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.