Dagens chok + grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Nadia&Daniel

Har ikke dette på billede - men vores datter på 8 mdr. slog en koldbøtte på køkkengulvet i i dag. Det gik så stærkt at hun nærmest stod på hovedet i få sek. og landede derefter på ryggen. Både min svigermor og jeg var i chok og samtidige grinede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Har ikke dette på billede - men vores datter på 8 mdr. slog en koldbøtte på køkkengulvet i i dag. Det gik så stærkt at hun nærmest stod på hovedet i få sek. og landede derefter på ryggen. Både min svigermor og jeg var i chok og samtidige grinede..

Øv det lyder ellers sjovt og lidt vooldsomt hihi

Anmeld

7. juli 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

Øv det lyder ellers sjovt og lidt vooldsomt hihi

Det var også lidt meget voldsomt - for sad lige bag hende. Hun sad på numsen - lænede sig forover, lige pludselig ser jeg hende stå på hovedet i få sek. og derefter lå hun på ryggen.. Glad for det skete hos svigermor og svigerfar, istedet for på vores gulv..

Anmeld

7. juli 2011

Trinemusen

Ha ha lille pus da!! Det har sikkert set vildt sjovt ud

Godt hun ikke blev "ked" 

Anmeld

7. juli 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Det var også lidt meget voldsomt - for sad lige bag hende. Hun sad på numsen - lænede sig forover, lige pludselig ser jeg hende stå på hovedet i få sek. og derefter lå hun på ryggen.. Glad for det skete hos svigermor og svigerfar, istedet for på vores gulv..

Hehe ja det ku jeg forestille mig.. Caia er kun landet på maven, men der fik hun osse et chok selv... Kan hun finde ud af at kravle??

Anmeld

7. juli 2011

Nadia&Daniel

fif skriver:

Hehe ja det ku jeg forestille mig.. Caia er kun landet på maven, men der fik hun osse et chok selv... Kan hun finde ud af at kravle??

Hun kravler ikke - man kommer rundt i lejligheden alligevel.. Kan ikke få video herind  - det virker ikke. Men har på facebook - hvor der bare er fart over feltet

Anmeld

7. juli 2011

Nadia&Daniel

Trinemusen skriver:

Ha ha lille pus da!! Det har sikkert set vildt sjovt ud

Godt hun ikke blev "ked" 

Hun skulle lige til at græde - men tror hu blev overrasket over vi grinede

Anmeld

7. juli 2011

fif

Nadia&Daniel skriver:

Hun kravler ikke - man kommer rundt i lejligheden alligevel.. Kan ikke få video herind  - det virker ikke. Men har på facebook - hvor der bare er fart over feltet

Ej, hvor skægt... Caia drejjer bare rundt sys jeg hehe.. men hvis hun ligger i sin seng eller i vores tager hun numsen helt op, og vender og drejer løs... hehe, den video gad jeg godt at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.