Jonte 14 mdr - billedspam og update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Rosa

Jonte er nu 14 måneder. Han er simpelthen fuld af krudt, temperament og nysgerrighed. En vaskeægte Prins af Det Hele og Mere Til!!! 

Han taler stadig meget med tegn og der kommer stille og roligt nye til. Sidste nye tegn er "telefon" som han bruger uafbrudt og peger på højtalere, kameraer og fjernebetjeninger såvel som mobilerne som er det absolut mest spændende på denne jord. Han peger og siger så "Ooooh!" (=hallooooo = telefon) 

Han går stadig ikke mere end 4-5 skridt selv uden støtte og det er MEGET sjældent at han giiiider. Helst vil han skubbe rundt med en gåvogn hele dagen, men han bliver STIKtosset når den "går på grund" og jeg er ærligt talt ved at være lidt slidt af at rende rundt og rykke den for ham fordi han råber op til jeg kommer... 

Vi har været i sommerhus ved Skallerup Klit med Momse, Moster og Onkel Anders, og her er lidt billeder fra det 2. møde med Vesterhavet og en masse små hyggestunder hvor han bare ser så dejlig ud at jeg må dele! 

Kh

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Ryberg

hvor er han bare fantastisk sød Han er jo næsten ligeså gammel som Lasse, så jeg har en ide om hvilken tid i er i lige nu.. Lasse elsker også at rende rundt med hans gåvogn - dagen lang... og det er trættende for os gamle

Fedt med de tegn iøvrigt.. det er noget jeg slet ikke har haft tænkt over .. så Lasse kan slet ikke kommunikere med os.. og ved ikke om det er for sent at lære tegn?

Ville ihvertfald ønske jeg kunne lære ham et tegn for hvornår han er sulten, tørstig og mæt..

Tak for update og billedspam af den lækre Jonte!

Anmeld

7. juli 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Jonte er nu 14 måneder. Han er simpelthen fuld af krudt, temperament og nysgerrighed. En vaskeægte Prins af Det Hele og Mere Til!!! 

Han taler stadig meget med tegn og der kommer stille og roligt nye til. Sidste nye tegn er "telefon" som han bruger uafbrudt og peger på højtalere, kameraer og fjernebetjeninger såvel som mobilerne som er det absolut mest spændende på denne jord. Han peger og siger så "Ooooh!" (=hallooooo = telefon) 

Han går stadig ikke mere end 4-5 skridt selv uden støtte og det er MEGET sjældent at han giiiider. Helst vil han skubbe rundt med en gåvogn hele dagen, men han bliver STIKtosset når den "går på grund" og jeg er ærligt talt ved at være lidt slidt af at rende rundt og rykke den for ham fordi han råber op til jeg kommer... 

Vi har været i sommerhus ved Skallerup Klit med Momse, Moster og Onkel Anders, og her er lidt billeder fra det 2. møde med Vesterhavet og en masse små hyggestunder hvor han bare ser så dejlig ud at jeg må dele! 

Kh

Rosa

Ihhh hvor er han altså bare dejlig at se på...kan bare "høre" ham sidde og skræppe op og grine og holde hof ved bordet

Håber alt ellers er vel hos jer...prøvede at ringe til dig et par gange idag. Har brug for en peptalk

Anmeld

7. juli 2011

CamillaSoefelt

Ih hvor er han skøn altså;-). Tiden går stærkt

Anmeld

8. juli 2011

Becks

Han er lækker er han!  Ham må jeg møde live en dag

Anmeld

8. juli 2011

Rosa

Tutter skriver:

Han er lækker er han!  Ham må jeg møde live en dag

Det kan du øsregne med at du skal 

Anmeld

8. juli 2011

Nettemor

hvor er han da bare en rigtig lækkerbøf! eeeeelsker billed nr 6, han ser lidt overbærende ud som om han syns du tager aaaaalt for mange billeder men han tænker: "jaja hvis hun syns det er sjovt sååå..." og det billed hvor han slænger på sofaen med en bog

hopper med på vognen med at det er en dreng man burde møde irl. han virker fantastisk dejlig. og han kunne sikkert klinge godt med min dejlige dreng. de virker som om de er nogenlunde lige frække

Anmeld

8. juli 2011

Rosa

nettemor skriver:

hvor er han da bare en rigtig lækkerbøf! eeeeelsker billed nr 6, han ser lidt overbærende ud som om han syns du tager aaaaalt for mange billeder men han tænker: "jaja hvis hun syns det er sjovt sååå..." og det billed hvor han slænger på sofaen med en bog

hopper med på vognen med at det er en dreng man burde møde irl. han virker fantastisk dejlig. og han kunne sikkert klinge godt med min dejlige dreng. de virker som om de er nogenlunde lige frække

Hehe, jamen han ER en frækkert med masser af ballade i øjnene, men lige i øjeblikket er han ikke velegnet for mennesker - han har simpelthen haft de største hys-ture her til morgen så jeg har besluttet at holde ham hjemme og smide ham i vognen allerede nu kl 8 og håbe på at det er en glad dreng der vågner senere. 

Anmeld

8. juli 2011

Nettemor

Rosa skriver:

Hehe, jamen han ER en frækkert med masser af ballade i øjnene, men lige i øjeblikket er han ikke velegnet for mennesker - han har simpelthen haft de største hys-ture her til morgen så jeg har besluttet at holde ham hjemme og smide ham i vognen allerede nu kl 8 og håbe på at det er en glad dreng der vågner senere. 

sådan har Sebastian det også nogle gange. det er vildt når det sker.. men ja det plejer som regel at hjælpe med en god gang søvn.. men vi andre er jo også lidt ekstra irritable hvis vi er trætte

Sebastian holder også fri idag. han skal med ud til sine bedsteforældre og kigge på traktorer

Anmeld

8. juli 2011

Rosa

nettemor skriver:

sådan har Sebastian det også nogle gange. det er vildt når det sker.. men ja det plejer som regel at hjælpe med en god gang søvn.. men vi andre er jo også lidt ekstra irritable hvis vi er trætte

Sebastian holder også fri idag. han skal med ud til sine bedsteforældre og kigge på traktorer

Orv, det lyder ellers som et hit 

Ja, jeg ser på om han alligevel skal afsted senere eller om han helt skal blive hjemme, det hænger på hvordan han har det når han vågner... 

Håber I får en dejlig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.