de satans lus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

merle2010

mig, min bonusdatter og min datter bliver ved med at få lus

det startede med at min bonusdatter fik dem fra bh og smittede mig og min datter..

min datter er kun 1 år men har allerede fundet lus på hende

jeg kæmmer og kæmmer med det hjælper ikke.. har prøvet samtlige produkter på markedet, men synes sku heller ikke det hjælper..

jeg ligger børsterne i fryseren og skifter sengetøj, hver gang vi har behandlet os for lus..

det er bare noget djævelskab

nogle der har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Fjern ALLE bamser og puder i to døgn... Vask sengetøj på minimum 60 grader... Sæt håret op... Brug enten lussemiddel med gift i eller andet effektivt een gang og igen 8 dage senere! Kæm og kæm og kæm (i vådt hår med balsam)

Anmeld

7. juli 2011

Mor Christa

Heej.. ved ikke om du har prøvet "linicin" ?? Det har virket HVER GANG herhjemme

Anmeld

7. juli 2011

Joan ( Smallie )

merle2010 skriver:

mig, min bonusdatter og min datter bliver ved med at få lus

det startede med at min bonusdatter fik dem fra bh og smittede mig og min datter..

min datter er kun 1 år men har allerede fundet lus på hende

jeg kæmmer og kæmmer med det hjælper ikke.. har prøvet samtlige produkter på markedet, men synes sku heller ikke det hjælper..

jeg ligger børsterne i fryseren og skifter sengetøj, hver gang vi har behandlet os for lus..

det er bare noget djævelskab

nogle der har nogle gode råd

Hvis du kan komme til det så fjern dine dyner fra jer i 48 timer og alle tæpper i har i sofaen og puter. ALT hvad de kan sidde i skal være væk fra jer i 48 timer så kan de ikke overleve.

Og som der bliver skrevet så midel med gift i og så kæm kæm

Anmeld

7. juli 2011

Ni-ko-li-ne

MissChrista skriver:

Heej.. ved ikke om du har prøvet "linicin" ?? Det har virket HVER GANG herhjemme

Jeps! Den brugte vi også anden gang der var lus her!

Anmeld

7. juli 2011

merle2010

Ni-ko-li-ne skriver:

Fjern ALLE bamser og puder i to døgn... Vask sengetøj på minimum 60 grader... Sæt håret op... Brug enten lussemiddel med gift i eller andet effektivt een gang og igen 8 dage senere! Kæm og kæm og kæm (i vådt hår med balsam)

det må jeg prøve... har aldrig tænkt på bamserne

min mand og bonussøn bliver heldigvis ikke ramt da de er skaldede, men os tøser vi får sku det lort..

mig og min datter er blevet behandlet idag, så nu håber jeg at de forsvinder, og så at min bonusdatter er lusefri når hun kommer fra ferie hos sin mor.. ellers kan vi jo starte forfra igen..

det koster bare en bondegård det luseshampoo der virker og jeg bruger en hel flaske selv og så deler pigerne en flaske..

jeg HADER de små kryb..

Anmeld

7. juli 2011

Isabels-mor

Min svigermor kom tectræolie i deres shampoo den gang min kæreste og hans søster var små. Det hjalp også, men de sakl være væk først.

Ved godt det ikke var det du lige spurgte om men sys jeg lige ville smide tippet videre

Rikke

Anmeld

7. juli 2011

Mor Christa

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeps! Den brugte vi også anden gang der var lus her!

Den er super effektiv

Anmeld

7. juli 2011

merle2010

MissChrista skriver:

er det det der olie noget?? det føles ligsom olie og skal sidde i en time??? det har vi prøvet, og det virkede også, men lusene kom igen en måned efter 

Anmeld

7. juli 2011

merle2010

Mandal skriver:

Min svigermor kom tectræolie i deres shampoo den gang min kæreste og hans søster var små. Det hjalp også, men de sakl være væk først.

Ved godt det ikke var det du lige spurgte om men sys jeg lige ville smide tippet videre

Rikke

har godt hørt at det skulle kunne skræmme dem væk eller i hvert fald formindske chancen for at få lus.. det må jeg prøve, det lugter bare ikke særlig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.