Hjælp! Hvilken kombivogn er mest holdbar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

modesty

Hej alle,

jeg er simpelthen i syv sind. Jeg havde besluttet mig for at vi skulle have en ABC Cobra. Den har vundet bedst i test i TÆNK (over bl.a. Brio og Emmaljunga), så jeg tænkte at kvaliteten var i orden. Og så kan den fås til cirka 2.700 kr. med fragt fra Tyskland hvilket jo er ekstremt billigt i forhold til mange af de populære mærker.

Men nu har jeg læst et par steder om folk der ikke synes at holdbarheden er så god... Og da den jo skal bruges i mange år, er det ret så vigtigt. Plus, hvis vi køber den i Tyskland, kan vi jo ikke sådan lige gå ned i butikken og klage...

Så hvad fa.... skal jeg nu gøre?

Jeg er IKKE et mærkedyr. Jeg er fuldstændig ligeglad med om der står Odder eller Bilka på vognen. Den skal bare kunne holde. Desuden har jeg hørt om en del Emmaljungaer der ikke har været så holdbare i længden, så noget siger mig at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen...

Vi kommer ikke til at bruge 10.000 kr. på en vogn. Så det er enten en ny til 5.000 eller derunder, eller en brugt. Det er et absolut krav at den skal have drejehjul foran. Ellers har jeg ikke nogle specifikke ønsker.

Dem jeg har overvejet indtil videre er:

flip-flap.dk Men igen - kan man stole på holdbarheden? Mærket er så nyt, at dem jeg har hørt der har købt den, ikke har haft den i særlig lang tid. Så tror jeg egentlig hellere at jeg ville vælge en Cobra.

Trille Hippa Duo

Teutonia Monsun S klapvogn som kan lægges helt ned og med lift benyttes som barnevogn (den her hælder jeg lidt til i øjeblikket - kan fås for 4.000 med fragt fra Tyskland).

Og så ABC Cobra.

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående gennem længere tid og kan sige noget om holdbarheden? Eller har I andre mærker og modeller I kan anbefale m.h.t. holdbarhed?

På forhånd rigtig mange tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

modesty

Hov, det er vist en Teutonia Mistral S klapvogn jeg har kigget på...

Anmeld

7. juli 2011

modesty

Arh kom så piger, der må da være nogen med lidt input. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.