Hjælp til badet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Krisørensen

Hej allesammen

Jeg har brug for et fantastisk godt råd. Jeg har en søn på knap 1½ år, som de sidste par måneder er begyndt at græde helt forfærdeligt meget når han skal i bad. Han synes det er sjovt at stå ved siden af badekaret og se på vandet, men skriger som en stukket gris når vi vil løfte ham op i vandet. Vi har prøvet og have masser af legetøj i vandet, prøvet med meget lidt vand, vi har endnu prøvet at bade ham i brusekabinen, men intet hjælper.

Er der nogen der har nogen gode råd til, hvordan vi kan få ham til at synes det er sjovt at komme i bad????

Alle råd modtages med kyshånd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

camilla28

hej begge mine børn har været sådan

især cathrine   hun gik i panik  men vaskes skulle hun jo

beyndte og lege  med hende i mens .. aflede hende  hun måtte så osse vaske mit hår  o  nu er hun 2 år og 4 mdr o vil med glæde hav sit hår vasket 

kan kun sige .. de vokser fra det igen

Anmeld

7. juli 2011

aya-zia

camilla28 skriver:

hej begge mine børn har været sådan

især cathrine   hun gik i panik  men vaskes skulle hun jo

beyndte og lege  med hende i mens .. aflede hende  hun måtte så osse vaske mit hår  o  nu er hun 2 år og 4 mdr o vil med glæde hav sit hår vasket 

kan kun sige .. de vokser fra det igen

hehe ik altid de vokser fra det... min bror på 13 er stadig MEGET ked når min mor siger han skal i bad... han kan slet ik ha det...

min den yngste på 4½ er BESTEMT helle rik glad for vand

Anmeld

7. juli 2011

camilla28

aya-zia skriver:

hehe ik altid de vokser fra det... min bror på 13 er stadig MEGET ked når min mor siger han skal i bad... han kan slet ik ha det...

min den yngste på 4½ er BESTEMT helle rik glad for vand

oki der er en chance ... mine er ihverfald

Anmeld

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Jeg har brug for et fantastisk godt råd. Jeg har en søn på knap 1½ år, som de sidste par måneder er begyndt at græde helt forfærdeligt meget når han skal i bad. Han synes det er sjovt at stå ved siden af badekaret og se på vandet, men skriger som en stukket gris når vi vil løfte ham op i vandet. Vi har prøvet og have masser af legetøj i vandet, prøvet med meget lidt vand, vi har endnu prøvet at bade ham i brusekabinen, men intet hjælper.

Er der nogen der har nogen gode råd til, hvordan vi kan få ham til at synes det er sjovt at komme i bad????

Er det samme reaktion hvis det er din kæreste som kommer ham i bad?

Jeg tudet så en sindsyg hvis man far skulle give mig et bad, jeg har altid hadet det og i en alder af over 22 år husker jeg det som var det igår at han gav mig et bad... 

Anmeld

7. juli 2011

B&J

Det har vi også prøvet og prøvede alle ting også vi byttede roller også hvis det var min mor der skulle bade ham men i den periode hvor han havde det sådan jamen der kom han hurtig der ned og blev skyllet og vasket og op igen....

og 3mdr efter stoppede det men ikke sikker det går så længe hos jer men det er helt alm men super træls

Anmeld

7. juli 2011

Jonatansmor

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Lader du ham selv stige op i vandet? Det kan være en rimeligt heftig oplevelse at blive sat ned i vand af store mor og far...

Tjekker I temperaturen? Rørene kan afgive forskellige grader alt efter hvor varmt/koldt der er...

Det var sådan lige det jeg tænkte

Anmeld

7. juli 2011

Gyllibik

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Ved godt det måske ikke ligefrem er det smarteste at vænne sit barn til, men prøv med et lille baby basin.

Anmeld

7. juli 2011

Isabeau

Krisørensen skriver:

Hej allesammen

Stella på 22 mdr. gider heller ikke sidde i karret mere, men hellere under bruseren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.