Hjælp - Gåstativ/gåvogn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.052 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

banaman89

Eftersom vi er kommet hjem efter flere uger på sygehuset er min søn begyndt at rejse sig op af ting og fx hvis han kommer i nærheden af noget som han kan skubbe rundt med bliver han helt vildt ..

Så jeg vil gå ud og købe ham sådan en gåvogn eller hva det nu hedder han kan gå efter ?!

MEN hvilken en er god og gerne billig ?

Vis mig jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

maria_wlt

banaman89 skriver:

Eftersom vi er kommet hjem efter flere uger på sygehuset er min søn begyndt at rejse sig op af ting og fx hvis han kommer i nærheden af noget som han kan skubbe rundt med bliver han helt vildt ..

Så jeg vil gå ud og købe ham sådan en gåvogn eller hva det nu hedder han kan gå efter ?!

Vis mig jeres

Hvis du køber en så skal du lægge nogen tunge bøgen op i den, så den ikke tipper...

Men vil dog sige at min søn først begyndte at bruge den da han kunne gå.. Selvom han er en modig én.. Den er lidt for usikker at gå med

Anmeld

7. juli 2011

cnmigo

Min søn på 9mdr. er også begyndt at rejse sig op af alting, især os når vi er i nærheden.

Men ville ikke give ham en gåvogn nu - de er ALT for hurtige! Forstået på den måde at den ville køre fra ham i det samme han vil rejse sig op af den.

Min datter fik en af de gængse fra "Micki" - den kunne hun også først bruge da hun kunne gå og ligsom havde lidt styr på den - den suser jo også bare afsted.

Vi har også en kombi fra Fisher Price Play'N'Walk eller noget hedder den vist. Men den er faktisk endnu hurtigere...

Anmeld

7. juli 2011

TrineMine86

Vis mig jeres

sundhedsstyrelsen og sundhedsplejersken fraråder kraftig brug af gå stole, da de giver en forkert benstilling.. så jeg vil anbefale at du ikke bruger penge på sådan en.
Gå vogne, hvor de skubber vognen, skulle der vidst ikke være noget i vejen med, det er kun de der stole, hvor de sidder i, der er "forbudt"

Anmeld

7. juli 2011

cnmigo

Det er den her Emma har - bare i andet mærke:

Og så er det den her kombi-ting vi har - man kan tage selve musiktingen af + den kan sættes på som vandret i stedet...

Anmeld

7. juli 2011

MortilTheodor

banaman89 skriver:

Vis mig jeres

Min søn har denne her - Fisher Price Walker-to-wagon fra Bilka.

Den har han været meget begejstret for. Men selvfølgelig skal der lidt snilde til for ikke at vælte med den. Han var ca. 10 mdr, da han rigtig begyndte at gå rundt med den, men indtil da var alle mekanismerne på den sjove at lege med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2011

TrineMine86

banaman89 skriver:

Vis mig jeres

har vidst ikke læse dit indlæg ordentligt  der står jo slet ikke noget om gå stole, men kun gå vogne.. sorry  håber du finder en god en

Anmeld

7. juli 2011

Troldepussen

Vis mig jeres

Vi fik en brio agtig en fra Kvickly, i julegave da vores datter var 4 mdr. Mener den kostede 150 -200 kr.

Som du kan se plantede jeg 2 store sten i den for at den ikke skulle vælte...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.