Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har haft besøg af SP idag Får det ikke særlig tit da jeg er 4. gangs mor og det hele bare køre på skinner
Men SP kunne sige, at hun er en utrolig dejlig pige i fuld trivsel Vejer 6900 g og er 64 cm (ved fødslen 3120 g og 51 cm). Hun bliver 5 mdr d. 14. Vi er gået igang med grød, da mme ikke længere mætter længe nok (dog tager hun på som hun skal )- og hirsegrøden er bare lige sagen for den unge dame
Næste besøg er først igen når hun er 9 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun bedårende Det går bare derudaf med vægten, det er jo godt
Nadia Foged skriver: Hvor er hun bedårende Det går bare derudaf med vægten, det er jo godt
Mange tak
Ja det er super skønt når det hele bare er som det skal være Især når man er alene med mange børn, så er det bare ekstra godt
mortilmange skriver: Har haft besøg af SP idag Får det ikke særlig tit da jeg er 4. gangs mor og det hele bare køre på skinner Men SP kunne sige, at hun er en utrolig dejlig pige i fuld trivsel Vejer 6900 g og er 64 cm (ved fødslen 3120 g og 51 cm). Hun bliver 5 mdr d. 14. Vi er gået igang med grød, da mme ikke længere mætter længe nok (dog tager hun på som hun skal )- og hirsegrøden er bare lige sagen for den unge dame Næste besøg er først igen når hun er 9 mdr
Hihi et skønt foto. Hirsegrød kan jeg næsten gætte mig til var retten?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hihi et skønt foto. Hirsegrød kan jeg næsten gætte mig til var retten?
Hehe, lige præcis
Dejligt at alt er som det skal være...
mortilmange skriver: Mange tak Ja det er super skønt når det hele bare er som det skal være Især når man er alene med mange børn, så er det bare ekstra godt
Ja det er sandt jeg har selv tolv søskende så ja når man er mange skulle det hele helst gå godt
Det er så skønt, når tingene bare går der ud af - og sikke et skønt billede
sismofutten skriver: Det er så skønt, når tingene bare går der ud af - og sikke et skønt billede
super lækkert at alt er som det skal være
ja som 4. gangs ser man ikke meget til sundhedspersonalet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128