Chokolade bund med hindbærmousse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

nu bliver jeg altså nødt til at spørge..

jeg havde tænkt mig at lave chokoladebunde med hundbærmousse.. og hvad kan man mere "proppe" i?

Jeg har ikke selv smagt hindbærmousse....Jeg er bange for jeg kommer til at kompinere noget, som bliver "vammelt"...

kom gerne med bud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Saphiira skriver:

jeg havde tænkt mig at lave chokoladebunde med hundbærmousse.. og hvad kan man mere "proppe" i?

Jeg har ikke selv smagt hindbærmousse....Jeg er bange for jeg kommer til at kompinere noget, som bliver "vammelt"...

kom gerne med bud!

Hvorfor skal du ha andet end hindbærmouse i??  Jeg synes det er lækrest kun med frugtmouse nu når det er sommer 

Anmeld

7. juli 2011

Tullemoar

MorTilJanuar skriver:

Hvorfor skal du ha andet end hindbærmouse i??  Jeg synes det er lækrest kun med frugtmouse nu når det er sommer 

Okay...

det bliver ikke "for kedeligt"?.. har jo aldrig smagt det som sådan!

Tror du det er en god kombi?

Føler mig lidt på barbund, når man aldrig har smagt tingene..hehe

Anmeld

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Saphiira skriver:

Okay...

det bliver ikke "for kedeligt"?.. har jo aldrig smagt det som sådan!

Tror du det er en god kombi?

Føler mig lidt på barbund, når man aldrig har smagt tingene..hehe

Jeg laver altid choko med hindbær og det er et HIT  Men det kommer jo an på hvilken type folk der skal spise det 

Jeg har det bare sådan at i denne sommervarme så er det en "let" kage med kun en slags creme i der falder mig mest naturligt  hindbær cremen bliver en anelse syrlig det giver en god kontrast til den søde choko bund 

Anmeld

7. juli 2011

Tullemoar

Okay... jeg vil prøve

det er os dejligt med en let kage nogle gange

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

Saphiira skriver:

kom gerne med bud!

Hvid chokolademouse... mums..

Anmeld

7. juli 2011

Tullemoar

ønskebarn74 skriver:

Hvid chokolademouse... mums..

med hindbærmousse?

Anmeld

7. juli 2011

Kløver

Saphiira skriver:

kom gerne med bud!

Du kan sagtens nøjes med en bærmousse når bundende er chokolade, kan dog anbefale man laver en lidt tynd kage, og deler den på midten så man får en form for tykke kage agtige bunde, med bær moussen i midten, bliver vildt lækkert

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

Saphiira skriver:

med hindbærmousse?

ja den smager mild og vanilleagtig en dejlig kontrast til den syrlige hindbær...

Anmeld

7. juli 2011

Tullemoar

Maja84 skriver:

Du kan sagtens nøjes med en bærmousse når bundende er chokolade, kan dog anbefale man laver en lidt tynd kage, og deler den på midten så man får en form for tykke kage agtige bunde, med bær moussen i midten, bliver vildt lækkert

det var noget ala sådan noget jeg havde tænkt faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.