Blomsterberg´s vaniliestænger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

patella

Hende Blomsterberg (er det ikke det hun hedder, hende fra det søde liv?) hun bruger sådan nogle specielle luksus-vaniliestænger. Nogen der ved hvor man kan købe dem og hvad de evt. koster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

patella

7. juli 2011

Lullaby

I vores den lokale luksusbutik koster de 80 kr for en  Har I ikke en specialbutik?

Anmeld

8. juli 2011

patella

Lullaby skriver:

I vores den lokale luksusbutik koster de 80 kr for en  Har I ikke en specialbutik?

What??? Til den pris, vil jeg ikke engang overveje om vi har sådan en specialbutik

Anmeld

8. juli 2011

Silja&Noam

I vores kostet de 75 kr og de hedder polynesiske vanilje stænger de er meget dyre, MEN skal man lave noget rigtig lækkert og ik bare en kage til kaffen, så kan de varmt anbefales. De smager så godt!

Anmeld

8. juli 2011

patella

SiljasMoar skriver:

I vores kostet de 75 kr og de hedder polynesiske vanilje stænger de er meget dyre, MEN skal man lave noget rigtig lækkert og ik bare en kage til kaffen, så kan de varmt anbefales. De smager så godt!

Ja så vil jeg måske også overveje det - men havde tænkt at bruge dem til alm kage bagning Og dér er de vist for dyre

Anmeld

8. juli 2011

Silja&Noam

patella skriver:

Ja så vil jeg måske også overveje det - men havde tænkt at bruge dem til alm kage bagning Og dér er de vist for dyre

Ja det syns jeg os de er jeg brugte dem til min datters 2 års fødselsdag i cupcakes'ne de gir en helt anden smag.. Men syns næsten du skal prøve at ofre dig for en, så du kan prøve smagen af dem så ved du os om det er noget du gider bruge penge på en anden gang

Anmeld

8. juli 2011

Silja&Noam

patella skriver:

Ja det syns jeg os de er jeg brugte dem til min datters 2 års fødselsdag i cupcakes'ne de gir en helt anden smag.. Men syns næsten du skal prøve at ofre dig for en, så du kan prøve smagen af dem så ved du os om det er noget du gider bruge penge på en anden gang

Anmeld

8. juli 2011

patella

SiljasMoar skriver:

Jeg vil overveje det Tak for tippet og ja, de lyder godt nok gode... og alene de korn man kan se i det man laver får tænderne til at løbe i vand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.