Tænder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Halløjsa

Hej

Så er mine tvillinger i fuld gang med at få tænder, de fik den først i sidste uge og de næste er på vej, men er der nogen som har erfaringer med at smøre deres gummer, Loke er meget påvirket af det, han græder meget, han er ellers en meget tilfreds dreng siger ikke ret meget normalt..

Hvad hedder det, og hvor han det købes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

kamtok

Jeg har ladet mig fortælle at det eneste der virkelig virker er det man får på recept hos lægen, men det er så effektivtY/bedøvende, at hvis man får bare en dråbe i halsen bliver man følelsesløs og kan derfor ikke hoste, hvis man får noget galt i halsen (spyt, mad eller noget 3.)

Har du prøvet med kolde agurkestænger? - eller en lille bitte smule is fx. lidt vaniljeis i form af en mælkedreng el.lign. (ved godt at det ikke er optimalt, men det virker altså).

Anmeld

7. juli 2011

Halløjsa

kamtok skriver:

Jeg har ladet mig fortælle at det eneste der virkelig virker er det man får på recept hos lægen, men det er så effektivtY/bedøvende, at hvis man får bare en dråbe i halsen bliver man følelsesløs og kan derfor ikke hoste, hvis man får noget galt i halsen (spyt, mad eller noget 3.)

Har du prøvet med kolde agurkestænger? - eller en lille bitte smule is fx. lidt vaniljeis i form af en mælkedreng el.lign. (ved godt at det ikke er optimalt, men det virker altså).

Det lyder ikke spændende, han fik en lille smule is igår, har hørt man kan få nået ved helsebutikkerne, som bare skulle lindre, men ved det ikke, han skal da ikke bedøves, det lyder ikke så spændende.

Anmeld

7. juli 2011

kamtok

babytwins skriver:

Det lyder ikke spændende, han fik en lille smule is igår, har hørt man kan få nået ved helsebutikkerne, som bare skulle lindre, men ved det ikke, han skal da ikke bedøves, det lyder ikke så spændende.

Iflg. en gammel apoteker på Islandsbrygge, så virker det der helse-noget ikke. Men det hedder vist bare gummedråber ( http://www.danasan.dk/gumme.htm&nbsp

Frosne bønner (de der lange grønne ting) er også effektive. Man kan lige skylle dem under koldt vand, og så kan barnet selv sidde og gumle løs.. Men vær opmærksom på at der jo er så ærter inde i..

Anmeld

8. juli 2011

Rsa

Man kan eksempelvis få legetøj, hvor der er flydende væske i, selvfølgelig indkapslet, som man kan komme i kæleskabet, der kan hjælpe til, at køle de irriterede gummer ned...

Vi har sådan en her fra Sassy ( http://www.onskeborn.dk/produkter/80023/flutterby-teether.aspx)... Ingen tænder endnu, men meget snart, så kan desværre ikke berette, om den egentlig fungerer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.