Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..
Min datter på 7½ måned, hvor meget sveskemos må hun få om dagen og må hun få det hverdag? Hun har hård mave i øjeblikket og det genere hende for hun prutter og skriger nogle gang når hun skal sove... HJÆLP please???
Sussie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tweety2060 skriver: hm den gang vi startede grød sagde sp at jeg ikke måtte give svedskegrød dagligt, da det så kunne risiciere at maven ikke kunne finde ud af det på egen hånd. . . Mit bud, og det er et bud, er et par gange om ugen. . . Pøj pøj med det
hm den gang vi startede grød sagde sp at jeg ikke måtte give svedskegrød dagligt, da det så kunne risiciere at maven ikke kunne finde ud af det på egen hånd. . . Mit bud, og det er et bud, er et par gange om ugen. . . Pøj pøj med det
Ok Jamen ville jo bare gerne vide om det var hver dag eller hvor tit man kunne give det og så videre og hvor meget af gangen de skal have.
Fru.F.O.N.2011 skriver: Hej piger.. Min datter på 7½ måned, hvor meget sveskemos må hun få om dagen og må hun få det hverdag? Hun har hård mave i øjeblikket og det genere hende for hun prutter og skriger nogle gang når hun skal sove... HJÆLP please??? Sussie
Nåååh, må man ikke give sveskemos hver dag?? Gør jeg da me min pige, for hendes mave driller nemlig osse!! Og har faktisk tænkt, at det hjælper ikk rigtig med den sveske... hun blir ve med at ha halv hård mave... Hva gør man så??
fif skriver: Nåååh, må man ikke give sveskemos hver dag?? Gør jeg da me min pige, for hendes mave driller nemlig osse!! Og har faktisk tænkt, at det hjælper ikk rigtig med den sveske... hun blir ve med at ha halv hård mave... Hva gør man så??
Pas
Turtles skriver: Hejsa.Da vores søn var mindre fik han også sveskemos pga hård mave.Jeg lavede en potion af 10 svesker. Kom dem i en isterning bakke og frøs.Jeg gav ham en terning til hans grød.. Og hvis det ikke sat gang i maven fik han en til dagen efter. Det virkede efter 2..Hvis det ikke virker efter 2 gange ville jeg nok holde en dags pause fra sveskerne, og så måske prøve igen?Håber det kunne hjælpe?
Hejsa.Da vores søn var mindre fik han også sveskemos pga hård mave.Jeg lavede en potion af 10 svesker. Kom dem i en isterning bakke og frøs.Jeg gav ham en terning til hans grød.. Og hvis det ikke sat gang i maven fik han en til dagen efter. Det virkede efter 2..Hvis det ikke virker efter 2 gange ville jeg nok holde en dags pause fra sveskerne, og så måske prøve igen?Håber det kunne hjælpe?
Hehe ok mange tak Jeg er bare så træt af at man ikke kan tørre hendes numse ordentligt fordi det er så hårdt altså Men håber det hjælper..
Fru.F.O.N.2011 skriver: Pas
Hmm. sys det er skide frustrende!!
fif skriver: Hmm. sys det er skide frustrende!!
Jamen vi er helt enige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128