Hvem F....N laver hul i væggen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2008

gladmortil3

I december mdr.... Det gør mine svigerforældre de er ved at lave vores badeværelse og bevars det bliver dejligt når det er færdigt men kunne de for fanden ikke vente til det blev varmer ind til vider har vi brugt 30 sække træpiller af 25 kg og vi skriver kun den 15 december det er det vi plejer at bruge på en mdr.... når vi går ned mod vores badeværelse kan man bare mærke kulden komme mod en der er ikke noget der lukker de har revet loftet ned da det skulle hæves og det gør så også at det er hunde koldt Timon min mindste søn som konstant er syg ligger nu med lungebetændelse for 5 gang ( overvejer om det har noget med alt den kulde at gøre) han hoster snotten løber og oven i det hele er han ved at få øjenbetændelse...
kom ikke og sig jeg er træt af mine svigerforældre lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

twinboys

gladmortil3 skriver:

I december mdr.... Det gør mine svigerforældre de er ved at lave vores badeværelse og bevars det bliver dejligt når det er færdigt men kunne de for fanden ikke vente til det blev varmer ind til vider har vi brugt 30 sække træpiller af 25 kg og vi skriver kun den 15 december det er det vi plejer at bruge på en mdr.... når vi går ned mod vores badeværelse kan man bare mærke kulden komme mod en der er ikke noget der lukker de har revet loftet ned da det skulle hæves og det gør så også at det er hunde koldt Timon min mindste søn som konstant er syg ligger nu med lungebetændelse for 5 gang ( overvejer om det har noget med alt den kulde at gøre) han hoster snotten løber og oven i det hele er han ved at få øjenbetændelse...
kom ikke og sig jeg er træt af mine svigerforældre lige nu

Øhhh sikke en kulde der kommer ind, godt vi så ikke har stormvejr med minus grader udenfor...

Bor i hos dem, eller laver de det hos jer...

Hvis det er jeres kunne I måske spørge om I ikke kunne vente lidt...

Men er det deres hjem, ja så er det jo dem der bestemmer...

Sender lige lidt varme...

Majbritt

Anmeld

15. december 2008

Helle30

Det lyder da ikke så rart med kulde og træk, men jeg kan altså ikke helt forstå det: laver dine svigerforældre badeværelset for dig og din mand hjemme hos jer eller? Så må I da næsten have lavet en aftale om 1: at de overhovedet skulle gøre det, 2: hvornår de skulle gå i gang.

Sender lige en varm tanke - Helle

Anmeld

15. december 2008

gladmortil3

de laver badeværelse hos os og vi har sagt til demmange gange om de ikke kunne vente med alt det der betyder kulde til det blev varmer men næ nej det kunne de ikke nu ville de i gang.. de vel også flytte vores gamle trappe og lave gardarobesab der hvor trappen var kunne de så ikke lave det først

Anmeld

15. december 2008

twinboys

gladmortil3 skriver:

de laver badeværelse hos os og vi har sagt til demmange gange om de ikke kunne vente med alt det der betyder kulde til det blev varmer men næ nej det kunne de ikke nu ville de i gang.. de vel også flytte vores gamle trappe og lave gardarobesab der hvor trappen var kunne de så ikke lave det først

Jamen så må I da tage en snak med dem...

Majbritt

Anmeld

15. december 2008

Honningblomst

gladmortil3 skriver:

Synes godt nok det er fint at de laver det for jer...måske vil de hellere nu end bruge deres tid på det når de kan være ude og nyde varmen og det gode vejr.
Ellers så send dem ned til mig, jeg kunne godt bruge nogen der lavede mit toilet også selvom det er koldt..

Anmeld

15. december 2008

twinboys

Eva skriver:

Synes godt nok det er fint at de laver det for jer...måske vil de hellere nu end bruge deres tid på det når de kan være ude og nyde varmen og det gode vejr.
Ellers så send dem ned til mig, jeg kunne godt bruge nogen der lavede mit toilet også selvom det er koldt..

Smiler hvor er du sød... Ja man kan vel altid bruge noget hjælp ikke???

Jeg kunne bruge en inde på mit lager, til at hjælpe med at sende ida-t bluser afsted...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.