Vi skal til kiropraktor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Mus84

Ja som overskriften lyder skal vi endelig til kiropraktor. Min lille pige nu på 2 måneder har længe haft mavekneb problemer med at kløjs i sin gylp, samt har hun sine skrigeture som kommer lige pludselig. Som om der har været noget galt jeg har længe haft på fornemmelsen at hun har fået et knæk ved fødslen, fordi det var en lang kamp. Hun sad skævt og blev taget med sugekop. Alle symtomer på skæv ryg synes jeg hun har, og længe har jeg nævnt det for lægen men hun mente bare det var meget normalt. Min sp derimod har været rigtig sød og god fordi hun endte med at henvise mig til hendes kolega som også er sp, men åbentbart kan noget med børn som andre ikke kan. Hun var på besøg i mandags og kunne hurtigt se og mærke hun var stram i hendes venstre side af ryggen. Hun masserede hende og fik løsner lidt op i hende, men kunne ikke tage fra kernen af det skal en kiropraktor gøre... Så hvor er det heldigt hun kunne se dette og hvor jeg dog bare håber det hjælper mit lille pus. Er der nogen af jer der har prøvet kiropraktor? Frygter det nemlig lidt at se ens lille pus blive knækket osv i. Håber det ikke er så slemt som jeg tror...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

sismofutten

Hej,

Vi endte selv hos en kiropraktor med min datter, efter en masse andre ting (bl.a. zoneterapi, scanning, besøg af ergoterapeut osv), og jeg er bare så glad for at vi gjorde det..

Det er OVERHOVED IKKE så slemt, som hvis det er hos en voksen - de tager MEGET blidt fat og der er INTET der pludselig siger knæk, så du kan være helt rolig..
Men hvis det er, synes jeg bare at du skal forklare kiropraktoren at du er en smule utryg og gerne vil vide hvad h*n gør, inden det bliver gjort

Held & lykke med det, håber at det hjælper Jeres lille guldklump

Anmeld

11. juli 2011

Mus84

sismofutten skriver:

Hej,

Vi endte selv hos en kiropraktor med min datter, efter en masse andre ting (bl.a. zoneterapi, scanning, besøg af ergoterapeut osv), og jeg er bare så glad for at vi gjorde det..

Det er OVERHOVED IKKE så slemt, som hvis det er hos en voksen - de tager MEGET blidt fat og der er INTET der pludselig siger knæk, så du kan være helt rolig..
Men hvis det er, synes jeg bare at du skal forklare kiropraktoren at du er en smule utryg og gerne vil vide hvad h*n gør, inden det bliver gjort

Held & lykke med det, håber at det hjælper Jeres lille guldklump

Hej og tak for dit svar  

Ja du har helt ret de var slet ikke så slemt som man tror, og er rigtig glad for vi gjorde det, hun var så blid og rigtig sød ved min lille caroline Vi skal dertil igen imorgen..

Hvor mange omgange var i så ved kiropraktoren? Tænk hun kunne se at caroline både havde noget i højre+venstre side af ryg/nakke og i bækkenet.. det er så synd, pga den lange fødsel...

Anmeld

11. juli 2011

aarhusmor

Vi var også ved kiropraktor. Alexander var stjernekigger og i 48 timer forsøgte jeg at presse ham ud, inden han blev taget ved Kejsersnit. èt besøg og han var en meget meget gladere dreng

Anmeld

11. juli 2011

Mus84

ja det er jo det der er så synd at de ikke tjekker det på hospitalet ved de lange og hårde fødsler stort set alle for jo et eller andet knæk i sådanne situationer....  

En gang var ikke meget, jeg kan kun mærke en meget lille forandring efter første gang, og sp har endda også rørt lidt på hende, men tror os hun er meget anspæpndt min lille pige 

men glæder mig til imorgen hvor vi har andet besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.