Ja som overskriften lyder skal vi endelig til kiropraktor. Min lille pige nu på 2 måneder har længe haft mavekneb problemer med at kløjs i sin gylp, samt har hun sine skrigeture som kommer lige pludselig. Som om der har været noget galt jeg har længe haft på fornemmelsen at hun har fået et knæk ved fødslen, fordi det var en lang kamp. Hun sad skævt og blev taget med sugekop. Alle symtomer på skæv ryg synes jeg hun har, og længe har jeg nævnt det for lægen men hun mente bare det var meget normalt. Min sp derimod har været rigtig sød og god fordi hun endte med at henvise mig til hendes kolega som også er sp, men åbentbart kan noget med børn som andre ikke kan. Hun var på besøg i mandags og kunne hurtigt se og mærke hun var stram i hendes venstre side af ryggen. Hun masserede hende og fik løsner lidt op i hende, men kunne ikke tage fra kernen af det skal en kiropraktor gøre... Så hvor er det heldigt hun kunne se dette og hvor jeg dog bare håber det hjælper mit lille pus. Er der nogen af jer der har prøvet kiropraktor? Frygter det nemlig lidt at se ens lille pus blive knækket osv i. Håber det ikke er så slemt som jeg tror...
Anmeld