Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
byd sælges billigt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L.J.L skriver: Katvig heldragt str 92, rigtig flot stand Hummel bluse str 104, flot stand, minimale pletter foran, ses kun hvis man kigger rigtig nøje Katvig bluse str 92, rigtig flot stand Hummel bukser str 92, som nye De klassiske langærmede basis T-shirts fra Molo med stjernen på ryggen str. 92/98, i rigtig flot stand Krutter fløjlsbukser med traktor på numsen str 2-3 år, som nye Samlet nypris godt 2000,-
Samlet nypris godt 2000,-
Hvad skal du ha for det hele?
SnartMorTil2<3 skriver: Hvad skal du ha for det hele?
hvad siger du til 800 inkl porto?
L.J.L skriver: hvad siger du til 800 inkl porto?
ska lige tænke lidt over det.. er det bluser eller bodyer der er lagt sammen ved siden af molo bluserne?
kan se du bor i kbh, du kan hente det hele for 700 kr på Nørrebro
SnartMorTil2<3 skriver: ska lige tænke lidt over det.. er det bluser eller bodyer der er lagt sammen ved siden af molo bluserne?
De er alle langærmede T-shirts bare i forskellige farver.
L.J.L skriver: De er alle langærmede T-shirts bare i forskellige farver.
er de også fra molo?
jeg vender lige tilbage i aften, på dit tilbud på 700.
SnartMorTil2<3 skriver: er de også fra molo? jeg vender lige tilbage i aften, på dit tilbud på 700.
ja, der er 6 langærmede T'shirts fra Molo, alle str 92-98 i rigtig fin stand, 2 sorte, 2 grå, 1 hvid, 1 grøn
L.J.L skriver: ja, der er 6 langærmede T'shirts fra Molo, alle str 92-98 i rigtig fin stand, 2 sorte, 2 grå, 1 hvid, 1 grøn
Det er rigtig fint tøj og et godt køb..
Håber ikke det er solgt senere, bliver nød til lige at vende den med manden nemlig
SnartMorTil2<3 skriver: Det er rigtig fint tøj og et godt køb.. Håber ikke det er solgt senere, bliver nød til lige at vende den med manden nemlig
Det er bare helt i orden. Jeg vil jo helst sælges det hele samlet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128