Barnepige - hvor meget i løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Sky

Hej Alle mødre

Jeg håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig med dette - hvor meget skal en barnepige ha i timen?

• Hvis det er et par timer eller en aften?
  • Hvis det er at hente, putte barn og sove i vores hus samt aflevere i DP næste dag?

Hvad er jeres erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Carl-Emil's mor

Sky skriver:

Hej Alle mødre

Jeg håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig med dette - hvor meget skal en barnepige ha i timen?

• Hvis det er et par timer eller en aften?
  • Hvis det er at hente, putte barn og sove i vores hus samt aflevere i DP næste dag?

Hvad er jeres erfaring?

kommer an på hvor gammel personen er 

Jeg fik 60 i timen da jeg var 13-15 

Anmeld

7. juli 2011

Sky

Det er til en person over 18 da det er nødvendigt med kørekort

Anmeld

7. juli 2011

tinasmor

Hvis det er en over 18 år, så vil jeg tro, at de tager mellem 80-100 kr. i timen. (bare et gæt)

Anmeld

7. juli 2011

MinNoah

Jeg var engang barnepige hos en familie hvor der var 2 børn - en dreng på 5 år og en pige på 2 år.

Jeg arbejde meget skæve tider (pga forældrenes arbejdstider) og jeg var vidst lige omkring 18 år dengang...

Jeg fik 75 kr/timen i dagtimerne og 100 kr/timen i aften og tidlige morgentimer...

Men hvis det drejer sig om en overnatning kan det hurtigt blive dyrt Så der ville jeg nok aftale et fast beløb vedkommende som begge parter synes er rimelig.

Anmeld

7. juli 2011

Sky

Mange tak for jeres input

Ja, jeg tænker selv omkring de 75.- pr. time, og hvis det er med ovenatning så er det en fastpris. Hun må også gerne ta vores datter med hjem og passe hende i sit eget hjem - hun kommer jo i seng ved kl 19, og så har barnepige resten af aftenen til hvad hun måtte ønske at lave hos sig selv

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

giver gerne de andre ret.... 75-100kr i timen hvis det bare er for en aften. men er det med overnatning så aftal et fast beløb. det bliver billigere for dig i længden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.